ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Legends of Runeterra؛ لیگ قهرمانان در ظاهری متفاوت

این بار به سراغ بازی کارتی League of Legends رفته‌ایم که Legends of Runeterra نام دارد و اخیرا هم برای برخی از جوایز بهترین بازی‌های سال نامزد شده است. بازی Legends of Runeterra ترکیبی از هیروهای لیگ ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

این بار به سراغ بازی کارتی League of Legends رفته‌ایم که Legends of Runeterra نام دارد و اخیرا هم برای برخی از جوایز بهترین بازی‌های سال نامزد شده است. بازی Legends of Runeterra ترکیبی از هیروهای لیگ آو لجندز، کارت‌ و استراتژی است که با طراحی بصری جذابش توانسته یکی از بهترین بازی‌های کارتی موبایل باشد.

بازی Legends of Runeterra

در ابتدای بازی چهار کارت دریافت می‌کنیم که به ما اجازه می‌دهد در ازای صرف کردن مانا، کارت‌ها را به ترتیب داخل زمین بچینیم تا به دشمن حمله کنیم یا در برابر حمله‌ی دشمن از خود دفاع کنیم. این بخش از بازی تفاوت خاصی با سایر بازی‌های کارتی ندارد و به راحتی می‌توانید آن را یاد بگیرید اما درباره‌ی کارت‌ها باید با کمی اطلاعات اولیه سراغ بازی بروید چون شروع بازی بدون توضیح کمی کار را سخت می‌کند.

بازی Legends of Runeterra

گیم‌پلی بازی بر اساس مانا و کریستال جلو می‌رود و هرکس زودتر کریستال‌هایش را از دست بدهد بازنده‌ی مبدان می‌شود. هرکدام از کارت‌ها به یکی از نواحی هفت‌گانه لیگ آو لجندز تعلق دارند و در حال حاضر فقط می‌توانیم کارت‌های دو ناحیه را با هم به کار بگیریم. کارت‌ها که نقش اصلی را در بازی بر عهده دارند به دو دسته Unit و Spell تقسیم می‌شوند و هر دسته قابلیت‌های مخصوصی دارند که باید با استراتژی به خصوصی به کار گرفته شوند.

بازی Legends of Runeterra

کارت‌های Unit شامل هیروها و فالورها است که با آن‌ها حمله یا اتک را انجام می‌دهید و تحت شرایط به خصوصی (مثلا بعد از دوبار حمله) ارتقا پیدا می‌کنند. فالورها کارت‌های کپی شده هستند که قدرت کمتری دارند اما واقعا نجات‌بخش هستند و تعدادشان هم ۴۰ عدد در هر دست است. کارت‌های Spell هم قابلیت‌های متفاوتی دارند مثل حمله‌ی ناگهانی یا کاهش سرعت حمله‌ی حریف اما بعضی از کارت‌های Spell با پایان یافتن دور بازی ناپدید می‌شوند و باید حواستان باشد تا به موقع از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Legends of Runeterra

بازی Legends of Runeterra یکی از چشم‌نواز‌ترین بازی‌های کارتی است که می‌توانید تجربه کنید و شکی نیست که Riot games در کیفیت ساخت هم سنگ تمام گذاشته ولی در مقابل تمام خوبی‌های این بازی باید به این مسئله هم اشاره کنیم که با توجه به پیچیدگی و جزئیات فراوان کارت‌ها، توضیحات بازی کافی نیست و باید با آزمون و خطا و کسب تجربه در بخش رقابت با هوش مصنوعی، و بخش Challenges بازی را یاد بگیریم.

بازی Legends of Runeterra

به غیر از رقابت با هوش مصنوعی بازی، امکان رقابت آنلاین با سایر بازیکنان هم وجود دارد که عموما با افراد هم سطح خود روبرو می‌شوید اما اگر به دنبال هیجان بیشتر هستید می‌توانید سری به بخش Expeditions بزنید که کارت‌های کاملا تصادفی را در دست شما می‌گذارد و اگر بتوانید در این حالت برنده شوید جوایز ارزشمندی به دست می‌آورید.

همان‌طور که اشاره شد، بازی Legends of Runeterra چیزی از طراحی بصری کم ندارد اما باید این را هم اضافه کنم که افکت‌های صوتی هم کاملا با فضای بازی هم‌خوانی دارند و استفاده از هندزفری می‌تواند تجربه‌ی بهتری برایتان فراهم کند تا دنیای Leaugue of Legends را با روایتی متفاوت و در غالب کارت‌ها ببینید. می‌توانید بازی را از بخش پایین مطلب دانلود کنید و لذت ببرید.

Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 414.5/90 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

    ای کاش بازی های افلاین معرفی کنید . بیشتر

  • MO7
    MO7 | ۲۴ آذر ۱۳۹۹

    دوست من آموزش های wildrift رو نمی‌خواهید بزارید

مطالب پیشنهادی