ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر اج اندروید به قابلیت همگام‌سازی تب‌ها و تاریخچه با ویندوز و مک مجهز می‌شود

نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج در جدیدترین بروزرسانی نسخه بتای خود به قابلیت‌های همگام‌سازی تب‌ها و تاریخچه مجهز شده تا محبوبیت خود را میان کاربران افزایش دهد. در نسخه ۴۵.۱۱.۲۴.۵۱۱۸ بتای مایکروسافت اج می‌توانید این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج در جدیدترین بروزرسانی نسخه بتای خود به قابلیت‌های همگام‌سازی تب‌ها و تاریخچه مجهز شده تا محبوبیت خود را میان کاربران افزایش دهد.

در نسخه ۴۵.۱۱.۲۴.۵۱۱۸ بتای مایکروسافت اج می‌توانید این ویژگی‌های جدید را در بخش تنظیمات فعال کنید.

برای فعالسازی این ویژگی‌ها باید به بخش تنظیمات مرورگر خود بروید، آدرس ایمیل و همگام‌سازی را انتخاب کنید و سپس گزینه‌های Open tabs و History را لمس کنید. برای مشاهده تب‌های همگام‌سازی شده به بخش تب‌های اخیر بروید. در اینجا می‌توانید تب‌های دیگر دستگاه‌ها را مشاهده کنید.

نسخه اندرویدی این مرورگر هم اکنون از همگام‌سازی با نسخه لگاسی اج و اج جدید پشتیبانی می‌کند و می‌توانید فرم‌ها و پسوردها را از دستگاه‌های دارای اج و فعال بودن این قابلیت، همگام‌سازی کنید.

مایکروسافت اج

مایکروسافت در تلاش است تا محبوبیت مرورگر اج را افزایش دهد. این کمپانی نسخه جدید آن مبتنی بر کرومیوم را ارائه کرده که از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد و از افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت حتی پیش نمایش این مرورگر را برای لینوکس هم منتشر کرده است.

این تغییرات و تلاش‌های مایکروسافت جواب داده و سهم این مرورگر رو به افزایش است و چندین ماه پیش در گزارشی توانست با پیشی گرفتن از فایرفاکس موزیلا، دومین مرورگر محبوب دسکتاپ لقب بگیرد. با این وجود همچنان کروم در دنیای مرورگرهای دسکتاپ حکمرانی می‌کند و به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک این مقام را در اختیار مرورگر دیگری قرار دهد.

در دنیای مرورگرهای موبایل اما مایکروسافت اج عملکرد مناسبی ندارد و حتی در جمع سه مرورگر برتر هم قرار نمی‌گیرد. در این بخش از ابزار هم کروم حکمرانی می‌‌کند. در صورتی که این کمپانی در آینده قابلیت‌های بیشتری به اج اضافه کند و عملکرد آن را بهبود دهد، احتمالا شاهد افزایش سهم آن در میان کاربران موبایل خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی