ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آزمایشگاه آکرودیته
تکنولوژی

آزمایشگاه آکرودیته چیست و چگونه به ارتقای صنایع کمک می‌کند؟

آزمایشگاه‌های آکرودیته یا همان آزمایشگاه‌های اعتبار سنجی این روزها در صنعت جایگاه بسیار مهمی دارند و به آن‌ها توجه خاصی می‌شود. این آزمایشگاه‌ها با مزایایی که ایجاد می‌کنند هم برای کسب و کارهای صنعتی و ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

آزمایشگاه‌های آکرودیته یا همان آزمایشگاه‌های اعتبار سنجی این روزها در صنعت جایگاه بسیار مهمی دارند و به آن‌ها توجه خاصی می‌شود. این آزمایشگاه‌ها با مزایایی که ایجاد می‌کنند هم برای کسب و کارهای صنعتی و هم مصرف کنندگانی که از محصولات آنها استفاده می‌کنند، سودآور هستند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل شما را با این نوع آزمایشگاه‌ها آشنا کنیم.

آزمایشگاه‌های آکرودیته چه هستند و چه مزایایی برای مصرف کنندگان و شرکت‌ها دارند؟

استفاده از این نوع آزمایشگاه‌ها می‌تواند برای مصرف کنندگان عمومی محصولات، نهادهای دولتی و سازمان‌های مرتبط با استاندارد و خود کسب و کارهایی که دارای چنین آزمایشگاهی هستند، مزیت ایجاد کند. در این آزمایشگاه‌ها به صورت کلی تمامی بخش‌های فنی و ساختاری یک محصول از جنبه‌های مختلف بررسی می‌شوند تا محصول با دریافت استانداردهای مورد نیاز وارد بازار شود، اما مزایای این آزمایشگاه شامل چه مواردی است؟

مزایای استفاده از آزمایشگاه آکرودیته برای کسب و کارها، مصرف کنندگان و سازمان‌ها

در ادامه مهم‌ترین مزیت‌هایی که این نوع آزمایشگاه‌ها ایجاد می‌کنند را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

کاهش خطاهای احتمالی در تولید محصول

در تولید یک محصول حرفه‌ای که بتواند اعتبار یک برند را حفظ کند، لازم است که خطاهای احتمالی به صورت کلی بررسی شود. استفاده از آزمایشگاه‌های آکرودیته به کارخانجات مختلف کمک می‌کند که قبل از ارائه محصولات خود به بازار، از خطاهای احتمالی آن با خبر شوند. در ایران، اسنوا به عنوان یک صنعت پیشران که قادر به بومی سازی لوازم خانگی بوده، توانسته با استفاده از این آزمایشگاه‌های خود تبدیل به پرچم دار لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه شده و محصولات خود را در بازار جهانی به فروش برساند.

ایجاد امکان دریافت گواهینامه‌های معتبر در زمینه تولیدات محصولات لوازم خانگی

در زمینه تولید لوازم خانگی و ارائه آن به بازار برای فروش، تمامی کسب و کارها باید گواهینامه‌های لازم در این حوزه را دریافت کنند تا مشتریان آن‌ها بتوانند با خیال راحت این محصولات را خریداری کنند. به عنوان مثال یک کارخانه بزرگ در زمینه تولید ماشین‌ها و محصولات مرتبط با تکنولوژی هنگامی که در عمق تولید خود تجدید نظر کند و از این نوع آزمایشگاه‌ها برای تست محصولات استفاده کند، می‌تواند از سازمان‌های جهانی در این حوزه، گواهینامه‌های لازم را دریافت کند.

پیشرفت مادام العمر محصولات با آزمایشگاه‌های آکرودیته

هنگامی که تست‌ها و معاینات فنی لازم در یک آزمایشگاه صورت بگیرد،محصولات مختلف به صورت پیوسته در حال بروزرسانی و پیشرفت خواهند بود. دلیل این امر هم کاملا واضح است چرا که آزمایشگاه‌های آکرودیته به خوبی نواقص موجود و در عین حال قابلیت‌های پیشرفت را به نمایش می‌گذارند. این موضوع باعث پیشرفت مادام العمر یک محصول در طول عرضه آن به بازار می‌شود.

افزایش فروش با دریافت گواهی نامه لازم پس از انجام آزمایشات

مشتریان هنگامی که مشاهده کنند، یک پرچم‌دار لوازم خانگی همیشه در حال پیشرفت بوده و سعی دارد محصولات خود را بدون هیچ عیب و ایرادی به بازار عرضه کند، به راحتی می‌توانند برای خرید‌های آینده خود به این برند اعتماد کنند. به عنوان مثال اکثر ایرانیان به واسطه پیشرفته بوده اسنوا در این حوزه، که توانسته توان ملی ایرانی را به نمایش بگذارد، با خیال راحت محصولات این برند را خریداری می‌کنند.

ارائه مزیت‌های دولتی و سازمانی به کارخانجات صنعتی که استانداردها را رعایت می‌کنند

اکثر کشورهای جهان به واسطه کمک به صنعت و اقتصاد خود سعی می‌کنند، مزایای بیشتری برای آن دسته از کارخانجات و گروه‌های تولیدی در نظر بگیرند که در زمینه دریافت استانداردهای این حوزه پافشاری می‌کنند. در این زمینه دولت ایران هم مستثنی نیست و سازمان‌های مختلف آن به گروه‌های صنعتی که اثبات کرده‌اند، پیشرفت در اولویت آن هاست، معافیت‌های مالیاتی و بیمه‌ای ارائه می‌کنند.

افزایش رضایتمندی مشتریان با استفاده از لوازم خانگی باکیفیت تر

بدون شک با بهبود کیفیت محصولات، افزایش بهره‌وری نیروهای آزمایشگاهی یک کارخانه و دریافت مشوق‌های دولتی برای آن گروه صنعتی، شاهد این هستیم که مشتریان در نهایت می‌توانند به محصولات ایمن تر، باکیفیت تر و دارای استانداردهای جهانی دسترسی داشته باشند که نتیجه آن افزایش رضایتمندی و سطح زندگی شهروندان است.

اسنوا، پرچم دار لوازم خانگی در ایران و جهان چه آزمایشگاه‌هایی دارد؟

گروه صعنتی اسنوا که سطح پیشرفته بودن آن به مشتریانش اثبات شده‌، با صرف هزینه قابل توجه آزمایشگاه‌هایی راه اندازی کرده که در آن‌ها، کیفیت محصولاتش به خوبی سنجیده می‌شود. اگر محصولات ایرانی باکیفیتی می‌خواهید که بتواند رضایت شما را جلب کند، توصیه می‌کنیم که به توان ملی اعتماد کنید و از محصولات اسنوا استفاده کنید. نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا آزمایشگاه‌های لوازم خانگی دارای مزایای دیگری هستند؟

 

این مقاله در همکاری با شرکت اسنوا تهیه و در دیجیاتو منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

    بهتر بود می نوشتید واحد تبلیغات

مطالب پیشنهادی