ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انسان مصنوعی پروژه NEON در آینده نزدیک به گوشی‌های گلکسی نمی‌آید

با وجودی که گفته شده بود قبل از سال نو میلادی، انسان مصنوعی مهمان گوشی‌های سامسونگ گلکسی خواهد شد؛ اما آخرین خبرها حاکی از آن است که به این زودی‌ها نباید منتظر انسان مصنوعی در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

با وجودی که گفته شده بود قبل از سال نو میلادی، انسان مصنوعی مهمان گوشی‌های سامسونگ گلکسی خواهد شد؛ اما آخرین خبرها حاکی از آن است که به این زودی‌ها نباید منتظر انسان مصنوعی در پرچمداران گلکسیS21 یا هر گوشی گلکسی دیگری باشیم.

«پراناو میستری» یکی از طراحان پروژه Neon سامسونگ و مدیر آزمایشگاه‌های «STAR» در توییتی اعلام کرد که به این زودی شاهد رونمایی انسان مصنوعی در گوشی‌های گلکسی نخواهیم بود. انسان مصنوعی قرار است در سال 2021 در دسترس کاربران بخش تجاری قرار خواهد گرفت. 

پراناو میستری ماه گذشته در توییتر اعلام کرد که از NEON در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کند. وی همچنین در آن مقطع زمانی گفته بود که این شرکت در حال آزمایش انسان مصنوعی روی موبایل است و احتمالا قبل از سال نو میلادی سایر کاربران هم می‌توانند NEON را روی گوشی‌های خود داشته باشند.

آخرین توییت وی به خوبی نشان می‌دهد که قرار نیست انسان مصنوعی در آینده نزدیک مهمان پرچمداران گلکسی S21 یا هر گوشی گلکسی دیگری باشد و با انتشار این توییت، اظهارات قبلی خود را نقض کرد.

پروژه نئون توسط آزمایشگاه مخصوص سامسونگ به نام «استار لب» و بر پایه دو فناوری Core R3 و SPECTRA توسعه یافته است. انسان مصنوعی پروژه NEON، آواتارهای مجازی هستند که با کمک فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، شباهت زیادی به انسان دارند.

انسان‌های مصنوعی از نظر حالات چهره، حرکات و دیالوگ‌ها به قدری شبیه به انسان هستند که گاهی نمی‌توان آنها را از انسان واقعی تشخیص داد. هر یک از آواتارها شخصیت منحصر به فرد خودش را دارد.

سامسونگ در نمایشگاه CES، برخی کاربردهای انسان مصنوعی را برای ارائه خدمات در بخش‌های مختلفی از جمله بانک، خبرگزاری و ارائه خدمات در فروشگاه به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی