ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل watchOS 7.2 را با قابلیت پشتیبانی از سرویس فیتنس پلاس منتشر کرد

اپل امروز در کنار iOS 14.3، سیستم عامل watchOS 7.2 را هم برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد. این نسخه از سرویس اشتراکی فیتنس پلاس اپل پشتیبانی می‌کند و همچنین شامل نوتیفیکیشن برای تمرینات هوازی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

اپل امروز در کنار iOS 14.3، سیستم عامل watchOS 7.2 را هم برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد. این نسخه از سرویس اشتراکی فیتنس پلاس اپل پشتیبانی می‌کند و همچنین شامل نوتیفیکیشن برای تمرینات هوازی می‌شود.

اپل واچ نقش مهمی در سرویس جدید فینس پلاس اپل دارد. در حقیقت برای ثبت نام در این سرویس باید دارای اپ واچ باشید و بدون آن نمی‌توانید به فیتنس پلاس دسترسی پیدا کنید. با این سرویس، اپل واچ شما با دستگاهی که توسط آن در حال مشاهده کلاس هستید، همگام‌سازی می‌شود و مواردی مانند معیارها و پیشرفت در حلقه فعالیت‌ها را نمایش می‌دهد.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرده watchOS 7.2 شامل نوتیفکیشن‌های فیتنس برای تمرینات هوازی می‌شود. طبق اعلام این کمپانی، کاربران با iOS 14.3 و watchOS 7.2 می‌توانند سطح تمرینات هوازی خود را در اپ «Health» در آیفون مشاهده کنند و همچنین اگر تمرینات هوازی کمی انجام دهند، روی اپل واچ خود نوتیفیکیشن دریافت می‌کنند.

اپل با watchOS 7 به راحتی می‌تواند سطح پایین تمرینات هوازی را اندازه‌گیری کند و حالا با ویژگی جدید ارسال نوتیفیکشن‌ها، افزایش فعالیت بدنی را به کاربران اطلاع می‌دهد که در بلندمدت برای سلامت آن‌ها مفید خواهد بود.

watchOS 7.2

تمرینات قلبی تنفسی که با  VO2 max اندازه‌گیری می‌شوند، حداکثر میزان اکسیژنی است که بدن می‌تواند طی یک تمرین استفاده کند. این میزان اکسیژن را می‌توان با فعالیت فیزیکی افزایش داد. در حال حاضر اپل واچ سطح متوسط و بالای VO2 max را در هنگام تمرینات در محیط بیرون مانند پیاده‌روی و دویدن را تخمین می‌زند.

برای بروزرسانی اپل واچ به WatchOS 7.2 باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپ Watch را روی آیفون خود اجرا کنید.
  • گزینه General را انتخاب کنید.
  • گزینه Software Update را لمس کنید.

اپل برای تخمین سطح پایین فعالیت‌ها از چندین سنسور شامل سنسور قلب، GPS و شتاب‌سنج استفاده می‌کند. با این ویژگی کاربرانی که فعالیت ورزشی سنگینی هم ندارند می‌توانند بهتر از گذشته VO2 max را اندازه‌گیری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی