ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوالکام از چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ برای موبایل‌های میان‌رده رونمایی کرد

اسنپدراگون ۶۷۸ برای موبایل‌های میان‌رده رونمایی شد. این چیپست جایگزین اسنپدراگون ۶۷۵ می‌شود که سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و در بسیاری از موبایل‌های میان‌رده از جمله گلکسی M40، موتورولا Z4 و محصولات شیائومی و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷

اسنپدراگون ۶۷۸ برای موبایل‌های میان‌رده رونمایی شد. این چیپست جایگزین اسنپدراگون ۶۷۵ می‌شود که سال ۲۰۱۸ به بازار آمد و در بسیاری از موبایل‌های میان‌رده از جمله گلکسی M40، موتورولا Z4 و محصولات شیائومی و ویوو به کار رفته است.

اسنپدراگون ۶۷۵ از دو هسته Kryo 460 Gold با سرعت کلاک ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 460 Silver با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتز برخوردار است. برای مقایسه، اسنپدراگون ۶۷۸ به دو هسته Kryo 460 Gold با سرعت کلاک کمی بیشتر (۲.۲ گیگاهرتز) مجهز شده و شش هسته دیگر آن با چیپست نسل قبل یکسان است.

اسنپدراگون ۶۷۸ از پردازشگر گرافیکی Adreno 612 و پردازشگر سیگنال تصویر Spectra 250L بهره می‌برد به گفته کوالکام سبب بهبود عملکرد عکاسی و فیلمبرداری در موبایل‌های ارزان قیمت می‌شود. این چیپست از سنسور اصلی تا حداکثر ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی تا حداکثر ۱۶ مگاپیکسل و همچنین نمایشگر با حداکثر رزولوشن ۲۵۲۰×۱۰۸۰ پیکسل با عمق رنگ ۱۰ بیت و فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

کوالکام می‌گوید اسنپدراگون ۶۷۸ برای موتورهای Unity, Messiah, NeoX و Unreal Engine 4 بهینه‌سازی شده و به لطف پردازنده Kryo 460 و پردازشگر گرافیکی Adreno 612 بازی‌ها را سریع‌تر و با نرخ فریم بیشتر رندر می‌کند.

اسنپدراگون ۶۷۸ از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، اما به لطف بهره‌مند از مودم اسنپدراگون X12 LTE دستیابی به سرعت دانلود و آپلود به ترتیب ۶۰۰ و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را امکان پذیر می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این چیپست ۱۱ نانومتری می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0، NFC و فناوری فست شارژ +Quick Charge 4 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی