ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

ساتیا نادلا، ساندار پیچای و تیم کوک در بین ۵۰ مدیرعامل برتر سال

وب‌سایت «Comparably» فهرست بهترین مدیران عامل شرکت‌های با بیش از ۵۰۰ پرسنل را از نگاه کارمندان منتشر کرد که در بین رتبه‌های برتر آن نام ساتیا نادلا و ساندار پیچای به چشم می‌خورد. از دهم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

وب‌سایت «Comparably» فهرست بهترین مدیران عامل شرکت‌های با بیش از ۵۰۰ پرسنل را از نگاه کارمندان منتشر کرد که در بین رتبه‌های برتر آن نام ساتیا نادلا و ساندار پیچای به چشم می‌خورد.

از دهم آذرماه سال گذشته تا یازدهم آذرماه امسال (‌اول دسامبر 2019  تا اول دسامبر 2020) بیش از 10 میلیون کاربر از 60 شرکت در رتبه بندی وب‌سایت Comparably شرکت کرده‌‌اند. این وب‌سایت بعد از بررسی نتایج،  فهرست 50 مدیرعامل شرکت‌های با بیش از 500 کارمند که بالاترین امتیاز را کشب کرده بودند، مشخص کرد.

«اریک یوان» مدیرعامل شرکت «ارتباطات ویدیویی زوم» در رتبه نخست این فهرست قرار گرفت. «برایان هالیگان» مدیرعامل « HubSpot» با پیشی گرفتن از «ساندار پیچای» مدیرعامل گوگل رتبه دوم را از آن خود کرد.

جایگاه چهارم این فهرست از آن «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت شد. «شانتانو ناراین» مدیرعامل ادوبی رتبه پنجم را از آن خود کرد.

رتبه‌های ششم تا دهم به ترتیب از آن «رایان اسمیت» ‌مدیرعامل « Qualtrics»، «پاتریک پاشیوس» مدیرعامل هتل‌های پاتریک، «تیم کوک» مدیرعامل اپل، «آنت برولز» مدیرعامل «مدلا» و در نهایت «ولاد شمونیس» مدیرعامل «RingCentral» شد.

افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند باید به سوالات ذیل امتیاز می‌دادند:

۱- آیا مدیرعامل شرکت‌تان را تأیید می‌کنید؟

۲- چه امتیازی به مدیر عامل شرکت‌تان می‌دهید؟

۳- آیا سبک مدیریت عامل‌تان را تأیید می‌کنید؟

۴- میزان کارایی و اثربخشی مدیرعامل شرکت را در رسیدن به اهداف مجموعه چگونه ارزیابی می‌کنید؟

براساس نتایج نظرسنجی، میانگین امتیاز مدیران عاملی که توانستند به عنوان برترین‌ها انتخاب شوند، 89 درصد و مدیران عامل با امتیاز متوسط موفق به کسب امتیازی برابر با 70 درصد شدند.

همه‌گیری کرونا مشکلات متعددی را برای برخی مشاغل و کسب و کارها ایجاد کرد. مدیران عامل شرکت‌های بزرگ نیز با چالش‌های مختلفی روبرو بودند. بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند نیروهای کاری خود را تعدیل کنند و برخی در پرداخت حقوق و دستمزدها با مشکلاتی روبرو شدند.

دورکاری و ناهماهنگی‌های مربوط به آن مشکلات مضاعفی را به وجود آورد؛ اما در این میان برخی شرکت‌ها توانستند به سرعت خود را با شرایط تطبیق بدهند و شرایط تهدید آمیز کرونا را به فرصتی برای خود تبدیل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی