ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی شیائومی از کتابخوان Mi Reader Pro با قیمت ۱۹۹ دلار

شیائومی از کتابخوان جدید خود به نام Mi Reader Pro رونمایی کرد. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به نمایشگر با قابلیت شخصی‌سازی بالا و پشتیبانی از فرامین صوتی برای جستجوی سریع اشاره کرد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

شیائومی از کتابخوان جدید خود به نام Mi Reader Pro رونمایی کرد. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به نمایشگر با قابلیت شخصی‌سازی بالا و پشتیبانی از فرامین صوتی برای جستجوی سریع اشاره کرد.

Mi Reader Pro از نمایشگر ۷.۸ اینچی جوهر الکترونیک با تراکم ۳۳۰ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است. روشنایی لامپ LED نمایشگر تا ۲۴ سطح قابل تنظیم بوده و می‌توان تن رنگی آن را بسته به نور محیط متمایل به رنگ‌های گرم یا سرد کرد تا فشار کمتری به چشمان حین خواندن متون وارد شود.

کتابخوان مورد بحث از پردازنده چهار هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و با رابط کاربری اختصاصی مبتنی بر اندروید ۸.۱ به دست کاربر می‌رسد. علاوه بر این از بلوتوث 5.0 و وای‌فای پشتیبانی می‌کند و از برخی قابلیت‌های دستیار صوتی شیائومی یعنی Xiao AI برای ارائه تجربه روان‌تر و سریع‌تر برای جستجوی محتواها بهره می‌برد.

انتقال کتاب‌ها از موبایل به این کتابخوان، در صورتی که هر دو دیوایس در یک شبکه بی‌سیم باشند، امکان پذیر است و از تقریباً تمام فرمت‌های رایج مثل pdf، txt، epub و اسناد مایکروسافت آفیس پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت است که به گفته سازنده تا ۷۰ روز در حالت آماده به کار (Standby) شارژدهی خواهد داشت.

کتابخوان شیائومی Mi Reader Pro تنها در رنگ مشکی با قیمت ۱۹۹ دلار در چین به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۲۶ آذر ۱۳۹۹

    دمش گرم
    من خودم فیدیبوک دارم. هر روز یه بروزرسانی جدید میزنن و محدودترش مبکنن. دیگه از دستشون خسته شدم. درود ب. وجدان کاری کمپانی های خارجی

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۶ آذر ۱۳۹۹

    ۱۹۹ دلار ناقابل یعنی شش میلیون
    اخه یعنی چی چه وضع دلاره اخه
    یه کتابخوان ساده شش میلیون؟؟

مطالب پیشنهادی