ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G منتشر شد

با وجودی ‌که حدود یک ماه تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 فاصله داریم؛ «ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف نخستین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G را به اشتراک گذاشت. رندر منتشر شده اطلاعات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

با وجودی ‌که حدود یک ماه تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 فاصله داریم؛ «ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف نخستین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G را به اشتراک گذاشت.

رندر منتشر شده اطلاعات جدید خاصی در مورد پرچمداران این سری ارائه نمی‌دهد و فقط تایید می‌کند که این گوشی‌ هوشمند با حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی رونمایی خواهد شد.

پیشتر نیز رندرهای دیگری از سه عضو این خانواده شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا که همگی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، منتشر شده بود که طراحی گوشی‌های هوشمند این سری را با جزئیات نشان می‌داد.

در حالیکه رندر مطبوعاتی پنل پشتی گلکسی S21 5G را نشان نمی‌دهد؛ اما براساس رندرهای قبلی انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی درگوشه سمت چپ بالای پنل پشتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

به نظر می‌رسد گلکسی S21 و نسخه پلاس طراحی مشابهی داشته باشند؛ اما احتمالا نسخه الترا با طراحی متفاوت‌تر ماژول دوربین پنل پشتی رونمایی خواهد شد.

روز گذشته نیز تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 که توسط دپارتمان بازاریابی سامسونگ تولید شده‌اند، منتشر شد که طراحی ظاهری هر سه عضو این خانواده از جمله ماژول دوربین آنها را با جزئیات نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود گلکسی S21 با نمایشگر 6.2 اینچی سوپرامولد اینیفیتی O با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، رزولوشن+FHD و حسگراثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه شود.

با توجه به مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ احتمالا پرچمدار سری S کره‌ای‌ها در برخی بازارها با چیپست اگزینوس 2100 و در برخی دیگر از بازارها با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی شوند.

سری گلکسی S21 احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد و ۲۹ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی