ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی بتای سیستم‌عامل هارمونی ۲ را برای سری میت ۳۰ و P40 منتشر کرد

هواوی اولین بار نسخه دوم سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ خود معرفی کرد. حالا این کمپانی چینی امروز رسما نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

هواوی اولین بار نسخه دوم سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۰ خود معرفی کرد. حالا این کمپانی چینی امروز رسما نسخه بتای توسعه‌دهندگان آن را برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است.

طبق اعلام مدیر بخش نرم افزار مصرفی هواوی، دکتر «ونگ چنگلو» امسال کمپانی‌های «میدیا» و «Joyoung» به همراه «Boss Electronics» و «Puffin Technology» محصولات مجهز به سیستم عامل هارمونی خود را وارد بازار خواهند کرد. هواوی می‌خواهد سال آینده بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به این سیستم عامل در بازار حضور داشته باشد و بیش از ۴۰ برند مطرح آن‌ها را تولید کنند.

سیستم عامل هارمونی ابتدا برای اینترنت اشیاء توسعه پیدا کرد و برای مثال اپلیکیشن JD با این سیستم عامل می‌تواند روی تلویزیون‌ها اجرا شود و حتی یخچال‌ها به آن مجهز شوند. در این میان صدها میلیون دستگاه شامل ماشین‌های مجهز به نمایشگر هوشمند می‌توانند اپ JD  یا هر برنامه دیگری را اجرا کنند.

هارمونی

در حال حاضر فعالیت‌های مربوط به آزمایش عمومی نسخه بتای آن آغاز شده و توسعه‌دهندگان و شرکت‌ها می‌توانند در آن مشارکت کنند. با این وجود این سیستم عامل اکنون تنها برای گوشی‌های سری میت ۳۰، P40 و همچنین تبلت میت‌پد پرو در دسترس است.

از امروز توسعه‌دهندگان از دو روش می‌توانند به نسخه بتا روی این دستگاه‌ها دست پیدا کنند. یکی از این راه‌ها، استفاده از شبیه‌ساز از راه دور در «Huawei DevEco Studio» است که برای اینکار باید سومین نسخه بتای DevEco Studio 2.0 را از سایت رسمی هارمونی دانلود کنند. روش دوم، ارتقای دستگاه با استفاده از آپدیت OTA اختصاصی است.

برای دریافت OTA، افراد باید در این برنامه ثبت نام کنند و زمانی که تایید شوند، برای آن‌ها یک ایمیل رسمی دعوت برای حضور در برنامه بتای عمومی هواوی ارسال خواهد شد. با دستورالعمل موجود در این ایمیل می‌توان به نسخه دوم هارمونی دست پیدا کرد.

طبق اعلام هواوی، سال آینده میلادی می‌توانیم منتظر ورود گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل هارمونی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dark_ghost
    dark_ghost | ۲۷ آذر ۱۳۹۹

    سلام و خسته نباشید به تمام عوامل پشت و روی پرده دیجیاتو :)
    اگه امکانش هست هارمونی او اس رو به صورت فیلم بررسی کنید .
    با تشکر ?

مطالب پیشنهادی