ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت
موبایل

عرضه سری گلکسی نوت ۲۱ توسط سامسونگ تایید شد

گزارش‌های زیادی به توقف تولید سری گلکسی نوت سامسونگ اشاره کرده بودند و همچنین مدیر بخش موبایل این کمپانی، «تی‌ام رو» از پشتیبانی گوشی‌های بیشتری از قلم S Pen خبر داده، اما طبق اعلام یکی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

گزارش‌های زیادی به توقف تولید سری گلکسی نوت سامسونگ اشاره کرده بودند و همچنین مدیر بخش موبایل این کمپانی، «تی‌ام رو» از پشتیبانی گوشی‌های بیشتری از قلم S Pen خبر داده، اما طبق اعلام یکی از مقامات سامسونگ سال آینده نسل جدید این گوشی‌ها از راه می‌رسد.

یکی از مقامات سامسونگ که نامش فاش نشده، به خبرگزاری «Yonhap» اعلام کرده این کمپانی خود را برای عرضه نسل آینده سری گلکسی نوت در سال آینده میلادی آماده می‌کند و گفته مدیر بخش موبایل سامسونگ به معنای توقف تولید سری نوت نیست.

سامسونگ درباره این گزارش Yonhap اظهارنظری نکرده، با این حال بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرده:

«سامسونگ برنامه‌ها مبنی بر آوردن ویژگی‌های دوست داشتنی سری گلکسی نوت به محصولات بیشتر در سال ۲۰۲۱ را تایید می‌کند. ما به ارائه بهترین تجربه موبایل به کاربران خود ادامه می‌دهیم و همچنین به بازخورد مشتریان خود گوش می‌دهیم. در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم.»

حتی اگر گزارش Yonhap صحت داشته باشید، در این میان یک سوال مهم شکل می‌گیرد: سامسونگ چگونه می‌تواند سری گلکسی نوت را به عنوان محصولات متفاوت و جداگانه به فروش برساند؟

گلکسی نوت

این کمپانی کره‌ای می‌خواهد پشتیبانی از قلم S Pen را به برخی از گوشی‌های خود در سال آینده میلادی اضافه کند و انتظار می‌رود گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ این محصولات باشند. با توجه به این موضوع دیگر تفاوت چندانی میان سری نوت و دیگر پرچمدارهای این کمپانی وجود نخواهد داشت.

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه ژانویه سال آینده میلادی از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی کند که کمی از زودتر از سال‌های گذشته است. تی‌ام رو برگزاری مراسم این کمپانی کره‌ای در ژانویه ۲۰۲۱ را تایید کرده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم گلکسی S21 اولترا با قلم S Pen می‌تواند طرفداران سری گلکسی نوت را جذب کند یا خیر. به نظر شما در صورتی که گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی زد فولد از قلم S Pen پشتیبانی کنند، دیگر دلیل منطقی برای ادامه تولید سری نوت و معرفی گلکسی نوت ۲۱ وجود دارد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Decadecimal Dream Life
    Decadecimal Dream Life | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    سامسونگ میخواد اکوسیستمی رو برای پرچمداراش برقرار کنه که در آن اس اولترا دارای پایینترین رطبه باشه و بعد نوت اصلی برتر از اس الترا باشد و در نهایت زدفلیپ ۲ رو میخواهد جور کند که دیگر کسی نتواند این قلعه مستحکم رو به چالش بکشد

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      زر نزن بابا دیوونه

مطالب پیشنهادی