ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تایید کرد: برگزاری مراسم در ژانویه ۲۰۲۱ و پشتیبانی گوشی‌های بیشتر از S Pen

اخیرا «تی‌ام رو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعاتی درباره نقشه راه محصولات آینده این کمپانی منتشر کرده. رو از برگزاری یک مراسم در ماه آینده میلادی و همچنین پشتیبانی گوشی‌های بیشتر از قلم S Pen خبر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

اخیرا «تی‌ام رو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ اطلاعاتی درباره نقشه راه محصولات آینده این کمپانی منتشر کرده. رو از برگزاری یک مراسم در ماه آینده میلادی و همچنین پشتیبانی گوشی‌های بیشتر از قلم S Pen خبر داده است.

تی‌ام رو اخیرا در یک پست در سایت رسمی سامسونگ علاوه بر این موارد، به گسترش تعداد گوشی‌های تاشو این کمپانی و عرضه آن‌ها با قیمت پایینتر هم اشاره کرده. در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش‌ها درباره معرفی سه یا چهار گوشی تاشو سامسونگ در سال آینده میلادی بوده‌ایم.

در حالی که تی‌ام رو به توقف تولید گوشی‌های سری نوت اشاره مستقیمی نکرده، از پشتیبانی محصولات بیشتری از این قلم خبر داده. در هفته‌های اخیر شایعات از توقف تولید گوشی‌های سری نوت حکایت داشتند، اما به گفته رو این کمپانی کره‌ای می‌خواهد ویژگی‌های دوست داشتنی خود را به محصولات بیشتری اضافه کند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

گوشی‌های سری گلکسی نوت و گلکسی S در سال‌های اخیر تفاوت‌های زیادی با یکدیگر نداشته‌اند و قلم S Pen مهمترین وجه تمایز آن‌ها بوده، بنابراین شاید به پایان عمر این فبلت‌ها نزدیک شویم. با این وجود شاید سامسونگ همچنان به تولید محصولاتی مانند گلکسی نوت ۱۰ لایت ادامه دهد و دیگر شاهد عرضه پرچمداری از این سری نباشیم.

رو اعلام کرده در ماه آینده میلادی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد کرد و در همان ماه مراسمی برگزار خواهد شد. بسیاری از گزارش‌ها به رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 در ماه ژانویه اشاره می‌کنند و حالا گفته مدیر بخش موبایل سامسونگ به آن‌ها قوت می‌بخشد. شایعات به پشتیبانی گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen اشاره می‌کنند.

گلکسی زی فولد ۲

این شرکت کره‌ای می‌خواهد تعداد گوشی‌های تاشو خود را افزایش دهد و امکان خرید آن توسط خریداران بیشتری را فراهم کند. با توجه به این هدف، احتمالا شاهد عرضه محصولاتی با قیمت پایینتر نسبت به تولیدات کنونی با محدوده قیمتی ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهیم بود. شایعات از معرفی گلکسی زد فولد لایت در سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهند.

به گفته رو سامسونگ توجه بیشتری به توانایی‌های عکاسی و فیلمبرداری دوربین گوشی‌های هوشمند خود خواهد کرد، بنابراین شاید این شرکت کره‌ای وارد رقابت سنگینی با اپل و گوگل شود. مدیربخش موبایل این کمپانی به استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر اشاره کرده است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره گوشی‌های سری گلکسی S21 بوده‌ایم و حتی تیزرهای رسمی آن‌ها افشا شده‌اند. در صورتی که مراسم سامسونگ در ماه ژانویه مربوط به این محصولات باشد و در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) از آن‌ها رونمایی شود، احتمالا از روزهای آینده شاهد انتشار تیزرهای مربوط به آن‌ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی