ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد لایت نیمه اول2021 با قیمت 199 دلار از راه می‌رسد

اپل نسل سوم هدفون بی‌سیم ایرپاد را با نام احتمالی ایرپاد لایت، بدون قابلیت حذف نویز فعال و با قیمت اقتصادی نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه می‌کند. ایرپادهای اپل از محبوبیت خاصی بین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

اپل نسل سوم هدفون بی‌سیم ایرپاد را با نام احتمالی ایرپاد لایت، بدون قابلیت حذف نویز فعال و با قیمت اقتصادی نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه می‌کند.

ایرپادهای اپل از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردار هستند ولی قیمت بالای آنها باعث می‌شود بسیاری نتوانند حتی به خرید چنین هدفون‌های کاملا بی‌سیمی فکر کنند.

اپل قصد دارد با معرفی ایرپادلایت با قیمت اقتصادی تاحدی این مشکل را حل کند و هدفون جدید سال 2021 احتمالا با قیمت 199 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که ایرپادپرو با قیمت 249 دلار و ایرپاد مکس با قیمت 549 دلار در دسترس کاربران قرار گرفتند.

به نظر می‌رسد ایرپاد لایت از نظر طراحی و مشخصات شباهت زیادی به ایرپادپرو دارد با این تفاوت که از ویژگی حذف نویز فعال پشتیبانی نمی‌کند. براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec» هدفون جدید در حدود 20 درصد ارزان‌تر از ایرپاد پرو خواهد بود.

البته اگر ایرپاد لایت با قیمت 199 دلار به بازار عرضه شود، کماکان از هدفون ایرپاد اصلی محصول 2016 گران‌تر است. با این وجود، کاربران بابت پول بیشتری به هزینه می‌کنند، می‌توانند از قابلیت‌های صوتی فضایی هدفون بهره ببرند.

درگزارش منتشر شده از سوی نشریه کره‌ای آمده است:

«اپل ابتدا قصد داشت نسخه لایت ایرپاد را بعد از عرضه ایرپادپرو در دسترس کاربران قرار دهد؛ اما به دلیل فروش بیش از حد انتظار ایرپادپرو از تصمیم خود منصرف شد.»

هیچ اشاره‌ای به بهره‌مندی هدفون جدید از کیس شارژ بی‌سیم نشده است. در گزارش منتشر شده تنها به این نکته اشاره شده که اپل روی توسعه چیپست ویژه‌ای برای این هدفون کار می‌کند.  در متن گزارش آمده است:

« تامین کننده‌ای از کره جنوبی روی توسعه چیپست H1 کار می‌کند.»

آزمایش‌های کیفی روی فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد با استفاده از قرار دادن مدارهای مجتمع درون پکیج‌های کوچک (System in Package) قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز می‌شود. با این وجود انتظار می‌رود تولید ایرپاد اوایل سال 2021 آغاز شود.

براساس شایعه‌های قبلی در مورد نسل بعدی ایرپاد پرو حاکی از آن است که احتمالا ایرپاد لایت با فرم فکتور گرد‌تر، پایه کوتاه‌تر و طراحی جمع و جورتر رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی