ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی S21 پلاس و مقایسه آن با آیفون ۱۲ پرو مکس [تماشا کنید]

پرچمداران سری گلکسی S21 احتمالا در حدود یک ماه دیگر رونمایی می‌شوند و روزی نیست که خبری در مورد آنها به بیرون درز پپدا نکند. ویدیوی جدیدی از گلکسی S21 پلاس به اشتراک گذاشته شده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

پرچمداران سری گلکسی S21 احتمالا در حدود یک ماه دیگر رونمایی می‌شوند و روزی نیست که خبری در مورد آنها به بیرون درز پپدا نکند. ویدیوی جدیدی از گلکسی S21 پلاس به اشتراک گذاشته شده است که برخی خبرهای فاش شده قبلی را در مورد مشخصات گوشی‌های این خانواده تایید می‌کند.

کانال یویتوب «Random Stuff 2» ویدیوی 5 دقیقه‌ای از گلکسی S21 پلاس منتشر کرده که پرچمدار خبرساز سامسونگ را به خوبی نشان می‌دهد.

باتوجه به ویدیوی لو رفته انتظار می‌رود گلکسی S21 پلاس دومین عضو این خانواده با نمایشگر 6.7 اینچی تخت سوپر امولد معرفی شود.

ویدیوی منتشر شده تایید می‌کند که این گوشی هوشمند از دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. به علاوه ویدیوی جدید روی سایر مشخصات گوشی از جمله برخورداری از رم 8 گیگابایتی، حافظه 128 یا 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 11، پشتیبانی از شبکه 5G، باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی و چیپست اسنپدراگون 888 کوالکام نیز مهر تایید می‌زند.

به نظر می‌رسد گلکسی S21 پلاس از باتری با طول عمر مناسبی برخوردار باشد. ظاهرا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر سریعتر از گلکسی حسگر اثرانگشت گلکسی S20 پلاس واکنش نشان می‌دهد.

عملکرد گلکسی S21 پلاس در ویدیوی دیگری با آیفون 12 پرو مکس مقایسه شده است. در ویدیوی مقایسه عملکرد، گلکسی S21 پلاس و آیفون 12 پرو مکس در بنچمارک انتوتو با یکدیگر مقایسه می‌شوند.

به نظر می‌رسد گلکسی S21 پلاس در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز 634461 و آیفون 12 پرو مکس موفق به کسب امتیاز 441227 می‌شود. با این حساب گلکسی S21 پلاس از آیفون 12 پیشی گرفته است.

البته بررسی‌های انجام شده در ویدیو کاملا غیررسمی هستند و نمی‌توان به آنچه مطرح می‌شود 100 درصد اعتماد کرد؛ اما نمی‌توان منکر این موضوع هم شد که پرچمداران این سری جزو دستگاه‌های با ارزش سال 2021 خواهند بود.

«ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف نیز با انتشار رندرهایی از رونمایی اعضای جدید خانواده گلکسی S21 در رنگ‌های جدید بنفش، طوسی، مشکی، سفید و صورتی خبر داد.

هفته گذشته نیز تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 منتشر شدند و طراحی هر سه عضو این خانواده از جمله طراحی ماژول دوربین را با جزئیات بیشتر به نمایش کشیدند.

سری گلکسی S21 احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد و ۲۹ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی