ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت خیره‌کننده گوشی رول شدنی ال‌جی

به نظر می‌رسد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برنامه‌های مختلفی را برای معرفی گوشی‌های تاشو در سال 2021 دنبال می‌کنند. در این میان، ال‌جی سخت در تلاش است تا گوشی تاشو با طراحی متفاوتی را به بازار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۲

به نظر می‌رسد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برنامه‌های مختلفی را برای معرفی گوشی‌های تاشو در سال 2021 دنبال می‌کنند. در این میان، ال‌جی سخت در تلاش است تا گوشی تاشو با طراحی متفاوتی را به بازار عرضه کند. برخی مشخصات اصلی این گوشی جدید با نام احتمالی «LG Rollable» پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش شده است.

یکی از افشاگران بازار موبایل به نام «Tron» برخی مشخصات احتمالی گوشی تاشو جدید ال‌جی و بهای احتمالی‌ آن را به اشتراک گذاشته که از قیمت چشمگیری حکایت دارد.

احتمالا LG Rollable از نمایشگر 7.4 اینچی بهره در حالت گسترده و نمایشگر 6.8 اینچی در حالت غیرگسترده بهره خواهد برد. به علاوه به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید ال‌جی با چیپست اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت رونمایی شود.

مستندات مربوط به پتنت گوشی رول شدنی LG Rollable نیز نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی خواهد شد. بیش از این اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند LG Rollable در دست نیست.

پیشتر گفته شده بود که LG Rollable در نیمه اول 2021 و احتمالا در ماه مارس (اسفند –فروردین‌ماه) به بازار عرضه خواهد شد. Tron ضمن تایید این تاریخ احتمالی،‌ به این موضوع اشاره کرده که ممکن است رویداد رونمایی گوشی جدید تا خردادماه به تعویق بیفتد.

چند روز قبل نیز گزارش دیگری از سوی «ETNews» منتشر شد که ادعا می‌کرد گوشی هوشمند رول شدنی جدید به عنوان دومین محصول پروژه اکسپلورر تا سه ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود. 

آنطور که این افشاگر گفته LG Rollable احتمالا با قیمت 2359 دلار به فروش خواهد رسید. ال‌جی در تلاش است تا گوشی‌‌های هوشمند با طراحی متفاوت خود را با نام‌های کاربر پسندتری مانند LG Velvet ،LG Rainbow و LG Wing به بازار عرضه کند.

باتوجه به اینکه کنگره جهانی موبایل در تابستان 2021 برگزار می‌شود و از سوی دیگر پرچمداران گلکسی S21 نیز اوایل سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند؛ ال‌جی تصمیم گرفته گوشی هوشمند رول‌شدنی خود را زودتر و حدودا اواخر سه ماهه اول سال نو میلادی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • valips
    valips | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    چند روز پیش تجربه کار با velvet رو پیدا کردم، در یک کلام زیبا و دلربا ?

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۸ آذر ۱۳۹۹

    ال جی قهرمان خلاقیت در طراحی
    اپل قهرمان تکرار و تکرار و تکرار...

مطالب پیشنهادی