ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل امکان تست رایگان کرونا به صورت هفتگی را برای کارکنانش فراهم کرد

در حالی که واکسن کرونا به برخی کشورها راه پیدا کرده، هنوز روزانه شمار بالایی به این ویروس مبتلا می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند. شرکت‌ها راهکارهای مختلفی را برای حفظ سلامت کارکنان ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹

در حالی که واکسن کرونا به برخی کشورها راه پیدا کرده، هنوز روزانه شمار بالایی به این ویروس مبتلا می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند. شرکت‌ها راهکارهای مختلفی را برای حفظ سلامت کارکنان خود درنظر گرفته‌اند و گوگل در جدیدترین اقدام خود از تست خانگی رایگان کووید-۱۹ برای کارمندانش در آمریکا خبر داده است.

این تست‌های کرونا از طریق شرکت «BioIQ» ارائه می‌شوند که گوگل برای توزیع کیت‌ها با آن همکاری می‌کند. کارکنان تمام وقت و همچنین کارآموزان می‌توانند در هفته دوبار تست دهند. در حالی که هم اکنون این برنامه مختص ۹۰ هزار کارمند گوگل در ایالات متحده آمریکا است، از سال آینده میلادی کارکنان آن در سراسر جهان به چنین آزمایش‌هایی دست پیدا می‌کنند.

کارکنان گوگل در آمریکا می‌توانند این تست‌ها را از طریق سایت BioIQ سفارش دهند و تست‌های سواب بینی مبتنی بر PCR را دریافت کنند. در نهایت کارمندان برای دریافت نتیجه، نمونه خود را به آزمایشگاه‌ها ارسال می‌کنند. گوگل اعلام کرده کارکنان خود را تشویق به آزمایش می‌کند، اما اجباری برای آن‌ها وجود ندارد.

گوگل

در حالی این غول جستجوی اینترنتی از تست رایگان کرونا خبر داده که تزریق واکسن کرونا به کادر درمان در آمریکا آغاز شده. با این وجود بسیاری از کارکنان این کمپانی همچنان دورکار هستند و می‌توانند تا اواخر ۲۰۲۱ هم به دورکاری ادامه دهند.

این کمپانی آمریکایی برای دوران پساکرونا هم برنامه کاری ویژه‌ای در نظر گرفته و کارکنان می‌توانند حداقل ۳ روز در دفتر حضور داشته باشند و سایر روزها دورکار باشند و از خانه کار کنند.

گوگل در زمینه ارائه خدمات به کارکنان خود از بسیاری از شرکت‌ها در سیلیکون ولی جلوتر است و باعث ایجاد استانداردهای جدیدی در این زمینه شده. برای مثال این کمپانی برای کارمندان خود غذا و باشگاه رایگان در نظر گرفته است. علاوه بر این موارد در گذشته مدیرعامل گوگل از پرداخت هزینه ۱۰۰۰ دلاری برای خرید تجهیزات مورد نیاز کارکنان در زمان دورکاری مانند میزهای مخصوص و صندلی‌های ارگونومیک خبر داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tesla
    Tesla | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    گوگل واقعا بهترین شرکتی که میش توش کار کرد

    • Rayanlap
      Rayanlap | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      آره خداییش عالیه.فاز اونی که منفی بهت داده هم درک نمی کنم.

مطالب پیشنهادی