ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه لایو اینستاگرامی مسابقه پرسپولیس را روی تلویزیون ببینیم؟

امروز مسابقه حساس فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود و عادل فردوسی پور، مجری باتجربه آن را از طریق لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC گزارش خواهد کرد. این اتفاق باعث افزایش چشمگیر فالورهای این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴

امروز مسابقه حساس فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود و عادل فردوسی پور، مجری باتجربه آن را از طریق لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC گزارش خواهد کرد. این اتفاق باعث افزایش چشمگیر فالورهای این پیج اینستاگرامی شده و حتی واکنش وزیر ارتباطات را هم در پی داشته. احتمالا امروز میلیون‌ها نفر این مسابقه را از طریق اینستاگرام مشاهده خواهند کرد، اما چگونه لایو اینستاگرام امروز را بهتر ببینیم و آن را روی تلویزیون استریم کنیم؟

از ساعتی دیگر بسیاری از مردم از سراسر کشورمان به پای مسابقه فوتبال میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی می‌نشینند و بسیاری از آن‌ها برای مشاهده آن به سراغ لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC با گزارشگری فردوسی پور خواهند رفت. شما علاوه بر اینکه می‌توانید این لایو را به صورت زنده توسط گوشی خود ببینید، می‌توانید روی کامپیوتر، لپ‌تاپ و حتی تلویزیون خود هم از این مسابقه لذت ببرید. ضمنا دقت داشته باشید مشاهده بازی امروز با صدای عادل فردوسی پور تنها با آی‌پی ایران امکان‌پذیر است.

چگونه لایو اینستاگرام را بهتر ببینیم؟

مهمترین عامل برای مشاهده باکیفیت لایو اینستاگرام، سرعت اینترنت است و هرچقدر سرعت بالاتر باشد، لایو را بهتر می‌بینید. اگر به علت افزایش ترافیک فشار روی شبکه اینترنتی افزایش پیدا کند، شاهد افت سرعت و حتی قطعی اینترنت خواهیم بود، با این حال هرچقدر سرعت بالاتر باشد، شانس شما برای مشاهده بهتر لایو افزایش پیدا می‌کند.

در حالت کلی شاید اینترنت موبایل شما سرعت بالاتری نسبت به وای فای داشته باشد، اما با توجه به محلی که در آن قرار دارید شاید با افت سیگنال و سرعت مواجه شوید. با توجه به این موضوع بهتر است به سراغ وای فای بروید و همچنین تا جای ممکن تنها خودتان از آن استفاده کنید. مسلما اگر فردی در حال استفاده یا دانلود توسط آن باشد، کیفیت لایو اینستاگرام کمتر می‌شود و حتی با قطعی مواجه خواهید شد.

لایو اینستاگرام

برای مشاهده لایو اینستاگرام بهتر است از VPN استفاده نکنید چرا که سرعت پایینتری نسبت به اینترنت عادی دارد. علاوه بر این موضوع باید توجه کنید که لایو بازی امروز از صفحه AFC با صدای عادل فردوسی پور فقط برای ایران پخش می‌شود، بنابراین اگر داخل ایران حضور دارید از VPN نباید استفاده کنید. اگر ساکن خارج از ایران هستید باید از VPN با آی.پی ایران استفاده کنید.

چگونه لایو اینستاگرام را روی لپ‌تاپ ببینیم؟

بسیاری از ما نمی‌خواهیم یک لایو طولانی را روی نمایشگر کوچک گوشی خود ببینیم و به همین علت به سراغ لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود می‌رویم. خوشبختانه می‌توانیم به وسیله مرورگر و از طریق سایت اینستاگرام به لایو دسترسی پیدا کنیم.

برای اینکار به سایت Instagram.com با استفاده از مرورگر موردعلاقه‌تان بروید و وارد حساب خود شوید. در بالای صفحه استوری‌ها به چشم می‌خورد و اگر فردی در حال پخش یک ویدیوی لایو باشد، این ویدیو در ابتدای این ردیف قرار می‌گیرد و همچنین زیر آن کلمه Live به چشم می‌خورد.

با کلیک روی این ویدیوی لایو، به آن دسترسی پیدا می‌کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، ویدیوی لایو در سمت چپ قرار می‌گیرد و در سمت راست کامنت‌ها به چشم می‌خورند. تعداد افرادی که در حال مشاهده لایو هستند هم در گوشه بالای سمت راست صفحه قرار می‌گیرد. هر موقع که لایو به پایان رسید می‌توانید به راحتی با کلیک روی ضربدر آن را ببندید.

چگونه لایو اینستاگرام را روی تلویزیون ببینیم؟

شاید نمایشگر لپ‌تاپ یا کامپیوتر به اندازه کافی برای مشاهده لایو اینستاگرام بزرگ نباشد یا اینکه بخواهیم آن را مانند مسابقه امروز میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره به صورت دسته جمعی ببینیم. در این زمان بهترین گزینه برای ما، تلویزیون است.

برای مشاهده لایو اینستاگرام روی تلویزیون راه‌های متفاوتی وجود دارد که برخی از آن‌ها به نوع گوشی و تلویزیون شما وابسته است، اما در حالت کلی می‌توانید به سراغ کابل HMDI بروید. با اتصال کابل HMDI به تلویزیون می‌توانید به محتوای لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود روی تلویزیون دسترسی پیدا کنید.

اگر دست به چنین کاری بزنید، لایو به صورت عمودی روی تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود که چندان جذابیتی ندارد، اما می‌توانید آن را به صورت افقی ببینید. برای اینکار باید به سراغ افزونه‌های کروم بروید که یکی از آن‌ها، «Flip this» نام دارد که قابلیت‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهد.

پس از نصب این افزونه و نمایش آیکون آن در کنار نوار جستجوی کروم، باید روی آن راست کلیک کرده و گزینه Options را انتخاب کنید. در این صفحه چندین گزینه مانند درجه چرخش نمایشگر به چشم می‌خورد. آن‌ها را با توجه به نیازهای خود تغییر دهید. پس از تنظیم این موارد، می‌توانید در سایت اینستاگرام با کلیک روی آیکون این افزونه، صفحه را بچرخانید.

در صورتی که صاحب اپل تی وی به همراه کامپیوتر مک یا آیفون باشید، می‌توانید لایو اینستاگرام را روی تلویزیون استریم کنید. علاوه بر این با کروم کست هم می‌توانید به چنین ویژگی دست پیدا کنید. با این وجود شمار کمی از کاربران به چنین دستگاه‌هایی دسترسی دارند ولی می‌توانید با ویژگی‌های موجود در تلویزیون و گوشی‌های برندهای مختلف دست به چنین کاری بزنید.

برای مثال اگر صاحب تلویزیون و گوشی سامسونگ باشید، امکان استریم محتوای گوشی روی تلویزیون برای شما فراهم می‌شود و تنها کافیست در این حالت، شروع به مشاهده لایو اینستاگرام کنید.

در نهایت اگر صاحب تلویزیون هوشمند با اندروید تی وی هستید، می‌توانید مرورگر کروم را روی آن نصب کنید و بجای لپ‌تاپ، با همان تلویزیون به سایت اینستاگرام مراجعه کنید. مانند کامپیوتر، در تلویزیون وارد حساب خود شوید و شروع به مشاهده لایو کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    هرکی بگه فضای اینستا فاسده و زد آرامش و خانواده است یک دروغ گو هستش.

    • آریا
      آریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      اولا زد نه و ضد
      دوما کسی شاتگان نگذاشته رو شقیقه خانواده ها که از اینستا استفاده کنن
      اگر کسی فکر میکنه ایستاگرام براش مناسب نیست میتونه دکمه سیکتیر رو بزنه و هررری

    • Chapdast
      Chapdast | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      خسته نشدی؟؟

  • yosof
    yosof | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    خبر در مورد قوه قضاییه. ۰ کامنت. خبر در مورد فوتبال ۲۳ لایک
    ملتی که از سلبریتی جماعت خط میگیره، پس از سیاسیون خیلی راحتتر فریب میخوره.
    سه انگشت بزارید روی تابوت این ملت و فاتحه ای بخونید.

    • yosof
      yosof | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      ملتی که اساتیدش رو خانه نشین کرد و رقاصه ها و لمپن ها رو به عرش رسوند.
      نتیجه میشه ملت همیشه در صف.
      ملت همیشه فریب خورده از دشمن داخلی و خارجی، همیشه پشیمان، دچارتفرقه و اختلاف دیدگاه و...
      و البته طبق معمول،ادعایی بالاتر از ملت کره و ژاپن و فرانسه...

    • محمد جواد
      محمد جواد | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

      یه کامنت گذاشتم برو ببین...

  • capak
    capak | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    ایول منتظر این پست بودم

  • Alireza?
    Alireza? | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    انشاالله پرسپولیس قهرمان میشه?

مطالب پیشنهادی