ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل آنر پس از جدایی از هواوی: منتظر رونمایی از یک موبایل پرچمدار باشید

مدیرعامل آنر وعده رونمایی از یک موبایل پرچمدار با سخت افزار قدرتمند بلافاصله پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی را داد. آنر اواخر آبان ماه امسال رسماً از هواوی جدا شد و حالا برخی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

مدیرعامل آنر وعده رونمایی از یک موبایل پرچمدار با سخت افزار قدرتمند بلافاصله پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی را داد.

آنر اواخر آبان ماه امسال رسماً از هواوی جدا شد و حالا برخی از برنامه‌های آینده آن ارائه شده است. «ژائو مینگ» (Zhao Ming)، مدیرعامل آنر به تازگی با انتشار نامه‌ای در شبکه اجتماعی Weibo از عرضه اولین موبایل این برند پس از مستقل شدن خبر داد. او تاریخ دقیق عرضه این موبایل را اعلام نکرد ولی آنطور که در گزارش نوشته شده، احتمالاً ماه آینده میلادی عرضه می‌شود.

مینگ ملاقاتی کوتاه با برخی از هواداران آنر داشت و برخی از برنامه‌های این شرکت را با آن‌ها در میان گذاشت. او تأیید کرد که آنر به زودی از یک گوشی پرچمدار با سخت افزار قدرتمند رونمایی می‌کند. وی از احتمال عرضه موبایل‌های سری میت و P با برند آنر خبر داد تا مثل هواوی بوسیله این دو خانواده پیشرفت خود در زمینه فناوری‌های موبایل را به رخ بکشد.

مینگ اضافه کرد که همیشه بین آنر و هواوی برای عرضه محصولات بهتر و پاسخگویی به تقاضای مشتریان رقابت وجود داشته است. به نظر می‌رسد این رقابت دیگر دوستانه نیست چرا که «رن ژنگفی»، بنیانگذار هواوی نیز به تازگی اعلام کرد که این شرکت از این پس نه تنها با آنر ارتباط پنهانی ندارد، بلکه به رقیب آن تبدیل خواهد شد.

آنر قصد دارد با کنار زدن هواوی به برترین برند موبایل در چین تبدیل شود. بر اساس برخی گزارش‌ها، ژائو مینگ یکی از اهداف آنر در سال ۲۰۲۱ را فروش ۱۰۰ میلیون موبایل تعیین کرده است. آنر برای دستیابی به این هدف بزرگ در حال بستن قرارداد با تأمین کنندگان قطعات موبایل است. این شرکت در آستانه توافق با کوالکام برای خرید چیپست‌های اسنپدراگون است. مدیاتک نیز از تأمین تراشه‌های مورد نیاز آنر پس از ارزیابی و بررسی محدودیت‌های اعمال شده از سوی آمریکا خبر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فراز
    فراز | ۲۹ آذر ۱۳۹۹

    شما که جدایین آره دلفین ها هم پرواز میکنن

مطالب پیشنهادی