ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو محصول جذاب سامسونگ برای سال ۲۰۲۱: موبایل شفاف و تبلت تاشو

یکی از منابع شناخته شده در حوزه فناوری مدعی شد سامسونگ سال ۲۰۲۱ از تبلت تاشو با دو لولا و همچنین یک موبایل شفاف رونمایی می‌کند. بر اساس گزارش یکی از منابع شناخته‌شده دنیای تکنولوژی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

یکی از منابع شناخته شده در حوزه فناوری مدعی شد سامسونگ سال ۲۰۲۱ از تبلت تاشو با دو لولا و همچنین یک موبایل شفاف رونمایی می‌کند.

بر اساس گزارش یکی از منابع شناخته‌شده دنیای تکنولوژی با نام مستعار Tron در توییتر، سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک تبلت تاشو با دو مکانیزم تاشونده رونمایی خواهد کرد. سازنده کره‌ای همچنین می‌خواهد یک موبایل شفاف را نیز سال آینده میلادی به سبد محصولاتش اضافه کند.

آنطور که در گزارش آمده، تبلت مورد بحث دارای سه نمایشگر و دو لولا خواهد بود که از این لحاظ آن را تا حدودی شبیه موبایل‌های مفهومی شیائومی و TCL می‌کند. البته مکانیزم تا شدن این دو گوشی با همدیگر فرق می‌کند و باید دید سازنده کره‌ای از مکانیزم‌های مشابه استفاده کرده و یا مکانیزم نوآورانه و متفاوتی را معرفی می‌کند.

نمایی از موبایل مفهومی TCL

در ادامه گزارش آمده که سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک موبایل شفاف نیز رونمایی خواهد کرد. سخت افزار این موبایل به جای قرار گیری در پشت نمایشگر در قسمت پایین قرار گرفته و محتواها مثل پروژکتور روی نمایشگر نمایش داده می‌شوند. این محصول تا حدودی شبیه تلویزیون Mi TV LUX OLED شیائومی خواهد بود.

منبع یاد شده اضافه می‌کند که سامسونگ سال ۲۰۲۲ از اولین موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. بر اساس برخی گزارش‌ها ال‌جی در نیمه اول ۲۰۲۱ از موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. حال آنطور که در گزارش آمده سامسونگ قصد رقابت با رقیب کره‌ای خود را ندارد و رونمایی از اولین گوشی رول شونده خود را به سال ۲۰۲۲ موکول کرده است.

منبع مورد بحث در توییت بعدی بدون ذکر کردن جزئیات بیشتر به رونمایی سامسونگ از «یک محصول افسانه‌ای که هرگز انتظار معرفی آن نمی‌رفت» اشاره کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AN_602
    AN_602 | ۳۰ آذر ۱۳۹۹

    اگه نسخه اسنپ بده خوبه
    نه اینکه اگزینوس باشه?

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲ دی ۱۳۹۹

      اسنپدراگون یه پله بالاتر از خوبه یعنی ? عالیه،ولی اگزینوس فوق العاده تخماتیکه

مطالب پیشنهادی