ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جو بایدن
تکنولوژی

توییتر برچسب پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا را به توییت‌های ترامپ اضافه کرد

توییتر اخیرا بطور علنی در توییت‌های انتخاباتی، «جو بایدن» را به عنوان برنده انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام می‌کند و حتی در توییت‌های رئیس جمهور فعلی آمریکا، «دونالد ترامپ» هم چنین برچسبی به چشم می‌خورد. در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

توییتر اخیرا بطور علنی در توییت‌های انتخاباتی، «جو بایدن» را به عنوان برنده انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا اعلام می‌کند و حتی در توییت‌های رئیس جمهور فعلی آمریکا، «دونالد ترامپ» هم چنین برچسبی به چشم می‌خورد.

در توییت‌های ترامپ پیام «مسئولان انتخابات برنده شدن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را تایید کرده‌اند» قرار می‌گیرد. این شبکه اجتماعی اعلام کرده چنین اقدامی یک بروزرسانی برای برچسب کنونی است که جدیدترین اطلاعات را نمایش می‌دهد.

با وجود چنین گفته‌ای، برچسب جدید تفاوت زیادی با برچسب قدیمی توییتر دارد. در گذشته این شبکه اجتماعی به این موضوع اشاره داشت که چندین منبع مختلف جو بایدن را برنده انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا می‌دانند، اما پیام جدید از بروز هرگونه شک جلوگیری می‌کند.

چندین روز پیش کالج الکترال آمریکا پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را تایید کرد. حالا توییتر نه تنها این نتیجه را قبول کرده، بلکه از چنین موضوعی برای به چالش کشیدن ادعای دونالد ترامپ مبنی بر پیروزی در انتخابات اخیر استفاده می‌کند. در تصویر زیر برچسب تایید انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا را می‌بینید:

در حالی که نمایش این برچسب از انتشار ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ جلوگیری نمی‌‌کند، اما شاید رئیس جمهور کنونی آمریکا تغییراتی در توییت‌ها خود اعمال یا اینکه دوباره توییتر را تهدید کند.

توییتر تنها شبکه اجتماعی نیست که ادعاهای ترامپ را به چالش می‌کشد. برای مثال رئیس جمهور کنونی آمریکا در فیسبوک حملات سایبری اخیر که امنیت بسیاری از وزارتخانه‌های آمریکا را به چالش کشیده، کمرنگ نشان داده و همچنین دوباره نتیجه انتخابات را زیر سوال برده. این شبکه اجتماعی هم با برچسبی از عدم وجود تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ خبر داده است:

 توییتر

این اولین باری نیست که توییتر به توییت‌های دونالد ترامپ برچسب می‌زند و چندین ماه پیش برای اولین بار شاهد چنین موضوعی بودیم و این روند هنوز ادامه دارد. توییتر در آینده نزدیک کنترل پروفایل رئیس جمهور را به بایدن می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hosi
    Hosi | ۱ دی ۱۳۹۹

    خیلی هم خوب?

مطالب پیشنهادی