ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمداران سری گلکسیS21 با قیمتی نزدیک به گلکسی S20‌ به بازار عرضه می‌شوند

فاصله زیادی تا معرفی پرچمداران سری گلکسی S21 نداریم و اکنون پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، قیمت سه عضو این خانواده یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا به بیرون درز ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

فاصله زیادی تا معرفی پرچمداران سری گلکسی S21 نداریم و اکنون پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، قیمت سه عضو این خانواده یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا به بیرون درز پیدا کرده است.

«ایشان آرگاوال» از افشاگران معروف در توییتی قیمت احتمالی گوشی‌های هوشمند سری جدید گلکسی S را در بازار اروپا به اشتراک گذاشته‌ است.

ظاهرا قیمت گوشی‌های هوشمند جدید خانواده گلکسیS21 تفاوت چندانی با پرچمداران نسل قبلی خود یعنی گوشی‌های سری گلکسی S20 ندارد. پیش‌بینی‌ می‌شود پرچمداران جدید کره‌ای‌ها با قیمت پایه 849 یورو به بازار عرضه شوند.

باتوجه به رندرها‌، تیزرهای رسمی و اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی‌های هوشمند سری جدید گلکسی S دیگر جای هیچ شکی نیست که سامسونگ پرچمداران گلکسیS21 را زودتر از موعد همیشگی و در ابتدای سال 2021 رونمایی می‌کند.

تنها حلقه مفقوده در بین حجم زیادی از اطلاعات، قیمت گوشی‌های هوشمند این سری بود که به لطف خبرهای لو رفته‌ای که هر روز منتشر می‌شود، این قطعه پازل هم حل شد و دیگر خبری باقی نمانده که در مورد پرچمداران گلکسی S21 مطرح نشده باشد.

براساس اطلاعات فاش شده، قیمت گوشی هوشمند گلکسی S21 با حافظه 128 گیگابایتی 1035 دلار، نسخه پلاس این خانواده با همین ظرفیت حافظه یعنی 128 گیگابایت حدود 1278 دلار و با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت در حدود 1339 دلار اعلام شده است. نسخه قدرتمندتر این سری یعنی گلکسی S21‌ الترا با حافظه 128 گیگابایتی نیز احتمالا با قیمت 1705 دلار به بازار عرضه می‌شود.

اگر قیمت‌های لو رفته درست باشد،‌ قیمت گلکسی S21 و S21 پلاس در اروپا حدود 50 یورو کمتر از مدل‌های قبلی است. هرچند نسخه الترا گلکسی S21 در مقایسه با گلکسی S20 الترا بسیار گرانتر خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که قیمت‌های مشخص شده با توجه به مالیات در کشورهای مختلف اروپایی متفاوت خواهد بود؛ اما آنچه مشخص است، خریداران مجبور نیستند خیلی بیشتر از قیمت گوشی‌های هوشمند سال قبل هزینه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی