ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول

یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش فردا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار می کند. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین کنفرانس بین المللی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۵

یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش فردا با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش(IKT 2020)، از فردا سه شنبه دوم دی ماه به مدت 2 روز از سوی انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت  مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار می شود.

این رویداد با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه و فراهم کردن بستری مناسب برای توسعه‌ زمینه‌های مطرح در کنفرانس، با تمرکز بر زمینه های نو و کاربردهای آن توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای یازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش «کاربردها و خدمات الکترونیکی در شرایط پاندمی»، «کاربردهای فناوری اطلاعات و دانش در سلامت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی و بیوانفورماتیک»، «علوم داده، داده کاوی و کلان داده‌ها»، «پردازش محتوا»، «مهندسی و مدیریت دانش»، «تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رایانش اجتماعی و فرهنگی»، «هوش تجاری، سیستم‌های خبره، سیستم‌های تصمیم‌یار و سیستم‌های توصیه‌گر»، «بسترها و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و دانش»، «تعامل انسان با کامپیوتر، پردازش چندرسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده»، «امنیت فضای سایبری و حریم خصوصی»، «کسب و کارهای جدید در فناوری اطلاعات و دانش» ذکر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی