ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم تماما خودران تسلا از اوایل ۲۰۲۱ به صورت سرویس اشتراکی عرضه می‌شود

ایلان ماسک عرضه سیستم رانندگی تماماً خودران اتومبیل‌های تسلا به صورت یک سرویس اشتراکی را از اوایل سال ۲۰۲۱ تأیید کرد. تسلا اوایل سال جاری میلادی از احتمال عرضه پکیج نرم افزاری رانندگی تماماً خودران ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲

ایلان ماسک عرضه سیستم رانندگی تماماً خودران اتومبیل‌های تسلا به صورت یک سرویس اشتراکی را از اوایل سال ۲۰۲۱ تأیید کرد.

تسلا اوایل سال جاری میلادی از احتمال عرضه پکیج نرم افزاری رانندگی تماماً خودران (FSD) اتومبیل‌های تسلا به شکل یک سرویس اشتراکی (Subscription) خبر داد و مدتی بعد ایلان ماسک عرضه آن در اواخر سال ۲۰۲۰ را تأیید کرد. این شرکت در ماه‌های اخیر برای عمل کردن به این وعده اپلیکیشن موبایل خود را آپدیت کرد و گزینه Subscribe یا همان اشتراک را به آن اضافه کرد.

حال ایلان ماسک با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد بهره مندی از سیستم FSD با پرداخت اشتراک ماهانه از اوایل سال ۲۰۲۱ امکان پذیر می‌شود. البته ماسک خرید این پکیج را تصمیم بهتری دانست: «باید بگویم که تصمیم منطقی‌تر خرید FSD به عنوان یک آپشن است، چرا که با خرید آن در واقع سرمایه گذاری کرده‌اید و ما مطمئنیم که این سرمایه گذاری به نفع مشتریان خواهد بود. به عقیده من از خرید FSD پشیمان نخواهید شد.»

با این وجود آنطور که در گزارش نوشته شده، اشتراک ماهانه سیستم FSD برای افرادی که اتومبیل‌های تسلا را به صورت اقساطی خریداری کرده‌اند و همچنین افرادی که نمی‌خواهند ۱۰ هزار دلار بابت آن بپردازند، شاید منطقی‌تر باشد. تسلا نسخه بتای این سیستم را اوایل آبان ماه امسال برای عده محدودی از مشتریان این شرکت عرضه کرد که با واکنش مثبت اغلب آنها روبرو شده است. ماسک اضافه کرد که تسلا در حال بررسی امکان انتقال مالکیت پکیج FSD به دیگر خودروهای تسلا است ولی تصمیم نهایی در این رابطه را هنوز نگرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی