ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعطیلی حدود ۱۰۰ فروشگاه اپل در سراسر دنیا به دنبال شیوع موج جدید کرونا

اپل به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای دیگر، تصمیم به تعطیلی موقت فروشگاه‌های خود گرفته. تمام فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا، تعدادی در سایر مناطق آمریکا، دو فروشگاه در مکزیک و برزیل و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

اپل به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای دیگر، تصمیم به تعطیلی موقت فروشگاه‌های خود گرفته. تمام فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا، تعدادی در سایر مناطق آمریکا، دو فروشگاه در مکزیک و برزیل و ۱۶ فروشگاه در بریتانیا تعطیل شده‌اند.

اگر تعطیلی یک فروشگاه در آلمان و هلند در هفته گذشته را هم درنظر بگیریم، اپل نزدیک به ۱۰۰ فروشگاه خود را تعطیل کرده. شمار قربانیان ویروس کرونا در کالیفرنیا در چهار روز گذشته صعودی بوده و همچنان افراد بیشتری درگیر این بیماری می‌شوند.

علاوه بر کالیفرنیا، بریتانیا هم وضعیت مناسبی ندارد و گونه جدید کرونا در لندن و بخش‌های مختلف بریتانیا باعث شده نخست وزیر این کشور، «بوریس جانسون» تصمیم به قرنطینه ۱۶.۴ میلیون شهروند بگیرد.

اپل تعطیلی این فروشگاه‌ها را تایید و اعلام کرده به علت شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا در برخی مناطق، بطور موقت فروشگاه‌های خود را تعطیل کرده است. دیروز برای اولین بار از زمان شیوع کووید-۱۹ در آمریکا، در منطقه خلیج سان فرانسیسکو سیستم هشدار اضطراری فعال و برای هرگوشی به صورت مستقیم پیامی مبنی بر خانه‌نشینی مردم ارسال شد.

فروشگاه‌های اپل

این اولین باری نیست که اپل مجبور به تعطیلی فروشگاه‌های خود می‌شود. این کمپانی بهمن سال گذشته مجبور شد به علت شیوع ویروس کرونا دفاتر و فروشگاه‌های خود را در چین تعطیل کند. یک ماه پس از این موضوع، شاهد تعطیلی تمام فروشگاه‌های این شرکت در خارج از چین بودیم. البته اپل در این زمینه تنها نبود و مایکروسافت به همراه سامسونگ هم فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

در حالی که به تازگی واکسیناسیون علیه کرونا در برخی کشورها آغاز شده، شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس در برخی کشورها روند صعودی به خود گرفته. بریتانیا به تازگی با گونه جدیدی از ویروس کرونا مواجه شده که سرعت شیوع بسیار بالایی دارد، با این حال انتظار نمی‌رود تاثیری روی کارایی واکسن کرونا داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی