ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین برنامه های رایگان
تکنولوژی

معرفی بهترین برنامه‌های رایگان برای ویندوز ۱۰

برای ما ایرانی‌ها تقریبا تمام برنامه‌ها رایگان محسوب می‌شوند. بهرحال وبسایت‌های زیادی هستند که می‌توانیم از آن‌ها جدیدترین نسخه هر برنامه را همراه با کرکش دانلود کنیم. درواقع عدم پشتیبانی شرکت‌های سازنده نرم‌افزارها و از ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵

برای ما ایرانی‌ها تقریبا تمام برنامه‌ها رایگان محسوب می‌شوند. بهرحال وبسایت‌های زیادی هستند که می‌توانیم از آن‌ها جدیدترین نسخه هر برنامه را همراه با کرکش دانلود کنیم. درواقع عدم پشتیبانی شرکت‌های سازنده نرم‌افزارها و از طرفی نبود قانون کپی رایت موجب شده تا چنین شرایطی در ایران وجود داشته باشد. اما بهتر است بدانید برنامه‌های زیادی هستند که به صورت کاملا رایگان منتشر می‌شوند. این برنامه‌ها به هیچ لایسنس یا اشتراکی نیاز ندارند. یکی از مزایای استفاده از برنامه‌های رایگان این است که شما می‌توانید از تمام به روزرسانی‌هایشان نیز استفاده کنید. درواقع به همین خاطر است که تصمیم گرفتیم بهترین برنامه های رایگان ویندوز ۱۰ را به شما معرفی کنیم.

تماشا در آپارات دیجیاتو:

تماشا در یوتوب دیجیاتو:

یک تصور اشتباه میان کاربران وجود دارد که می‌گوید برنامه‌های رایگان کیفیت لازم را ندارند. برخی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ویندوز ۱۰ به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. برای مثال می‌توان به گوگل کروم اشاره کرد که همراه با چمدانی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده به صورت کاملا رایگان قابل استفاده است. یا برای مثال Winrar که نسخه رایگان و پولی‌اش تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و درواقع اگر آن را بخرید، صرفا از شرکت سازنده‌اش حمایت کرده‌اید. چنین برنامه‌هایی می‌توانند به خوبی نیاز کاربران را برطرف کنند. بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ اضافی یا محدود بودن به استفاده از برخی قابلیت‌های ساده و پیش پا افتاده.

برنامه‌های زیادی وجود دارند که به صورت کاملا رایگان قابل استفاده‌اند. درواقع به همین خاطر است که داشتن لیستی از بهترین برنامه های رایگان ویندوز ۱۰ می‌تواند فوق‌العاده کاربردی باشد. تلاش کردیم تا در لیستمان برنامه‌هایی را معرفی کنیم که کاربران بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما نیز برنامه‌های دیگری را می‌شناسید که کاملا رایگان هستند و در این لیست معرفی نشده‌اند، می‌توانید آن‌ها را در قسمت نظرات به سایر کاربران معرفی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲ دی ۱۳۹۹

    حداقل دوتاش بدافزار بود

    • آریا
      آریا | ۲ دی ۱۳۹۹

      cc cleaner رو حتی خودتون یه پست در مورد بدافزار و مخرب بودنش گذاشتید بعد حالا به عنوان برنامه رایگان معرفیش میکنید؟ با خودتون چندچندید؟

  • pianist
    pianist | ۱ دی ۱۳۹۹

    داداش فکر کنم ویدیو رو اشتباه آپلود کردین این آموزش یه برنامه دیگس

مطالب پیشنهادی