ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بحران هویت در باواریا؛ نسل جدید ب‌ام‌و سری 7 هم با ظاهری جنجالی تولید خواهد شد

تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارد کمپانی ب‌ام‌و در حال تست نسل جدید سری 7 است. اگر چه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این نسل اعلام نشده، اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در عرض یک یا ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

تصاویر جاسوسی حکایت از آن دارد کمپانی ب‌ام‌و در حال تست نسل جدید سری 7 است. اگر چه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی این نسل اعلام نشده، اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در عرض یک یا دو سال آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

نکته تامل‌برانگیز اینکه ظاهرا نسل آتی سری 7 طراحی بسیار رادیکالی خواهد داشت. با دقت در تصاویر شکار شده توسط عکاسان، می‌توان به نمای روبرویی کاملا متفاوت و انقلابی پی برد. شاخص‌ترین تغییر این بخش دگرگونی شکل چراغ‌های اصلی و دوگانه شدن آنهاست. دماغه نیز حالت ایستاده‌تری پیدا کرده و کاملا عمودی دیده می‌شود.

طراحان وبسایت روسی Kolesa که علاقه زیادی به تولید طرح‌های کامپیوتری بر مبنای تصاویر جاسوسی دارند، این بار نیز دست به کار شده و رندرینگ‌‎هایی (تصاویر ساخته شده با نرم‌افزار) از نسل بعدی ب‌ام‌و سری 7 را خلق کرده‌اند. چنانچه نمونه تولیدی شبیه این رندرینگ‌ها باشد، باید به طور خلاصه گفت وای به حال دپارتمان طراحی ب‌ام‌و!

نسل جدید ب‌ام‌و سری 7

با وجود ساختار انتقاد برانگیز چراغ‌ها، خوشبختانه خبری از جلوپنجره عمودی در نسل بعدی سری 7 نخواهد بود، چیزی که قبلا در سری 4 منتقدان فراوانی پیدا کرده است. دستگیره‌های در مخفی‌شونده دیگر موردی است که در رندرینگ‌های Kolesa دیده می‌شود.

طراحان Kolesa معتقدند نسل جدید سری 7 در نمای عقب طراحی ساده و معقولانه‌تری خواهد داشت. به اعتقاد آنها چراغ‌های عقب کاملا باریک و کشیده خواهند بود و سپر نیز شکل عضلانی‌تری به خود خواهد گرفت. علاوه‌بر این‌ها سیستم اگزوز نیز احتمالا به دو خروجی ذوزنقه‌ای شکل منتهی خواهد شد.

احتمال قوی بر اینست که نسل جدید ب‌ام‌و سری 7 زودتر از سال 2022 از راه نمی‌رسد. این نسل با پیشرانه تمام الکتریکی نیز تولید می‌شود که احتمالا نام آن i7 خواهد بود. انتظار می‌رود پیشرانه این نسخه 536 اسب بخار قدرت تولید نموده و هر چهار چرخ را به حرکت در بیاورد. گفته می‌شود i7 با یک بار شارژ خواهد توانست تا 300 مایل مسافت (482 کیلومتر) را پشت سر بگذارد. این نسخه باید با رقیب اشتوتگارتی مرسدس EQS مصاف داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲ دی ۱۳۹۹

    این تصاویر کاملا ساخته‌ی ذهن اون فرد روسیه،شما تصاویر کموفلاج(همونا ک طراحی ماشین معلوم نیست)رو ببین،امکان نداره همچین طرحی از توش معلوم باشه

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲ دی ۱۳۹۹

    جالبه این توهین آمیز نبود!!
    نوشتم طراحی عقب بدتر از جلو شده توهین آمیز بوده

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲ دی ۱۳۹۹

    برعکس شما بنظرم نمای عقب خیلی ضایع تر از جلو طراحی شده، و در مجموع هم خیلی زشت نیست!
    واااای بحال دپارتمان طراحی ب.ام.و؟؟ دپارتمان طراحی سایپا خوبه؟

  • hasan imani
    hasan imani | ۲ دی ۱۳۹۹

    نتیجه ازدواج فامیلی

مطالب پیشنهادی