ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماکائو از سال ۲۰۲۱ یک نمایشگاه فناوری برای رقابت با CES برپا می‌کند

مقامات شهر ماکائو از برگزاری یک نمایشگاه تکنولوژی مشابه نمایشگاه CES لاس وگاس در سال ۲۰۲۱ خبر دادند. «جیسون هو» (Jason Ho)، یکی از اعضای کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین (CPPCC) و پسر مدیر اجرایی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

مقامات شهر ماکائو از برگزاری یک نمایشگاه تکنولوژی مشابه نمایشگاه CES لاس وگاس در سال ۲۰۲۱ خبر دادند.

«جیسون هو» (Jason Ho)، یکی از اعضای کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین (CPPCC) و پسر مدیر اجرایی ماکائو می‌گوید این شهر ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) میزبان یک رویداد تکنولوژی به نام Beyond خواهد بود که از نمایشگاه مشهور CES لاس وگاس الگوبرداری کرده است.

بخشی از بودجه نمایشگاه Beyond توسط دولت ماکائو تأمین خواهد شد و یکی از اهداف برگزاری آن تنوع بخشیدن به اقتصاد این شهر تقریباً ۶۰۰ هزار نفره اعلام شده که وابستگی بالایی به قمارخانه‌ها دارد. هو به زیرساخت «بسیار خوب» شهر ماکائو اشاره می‌کند و می‌گوید به خاطر داشتن هتل‌ها و مراکز سرگرمی متعدد مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه و جذب مردم است.

به گفته هو تمرکز این رویداد برخلاف نمایشگاه CES فراتر از محصولات الکترونیکی کاربری و شرکتی خواهد بود و شامل فناوری‌های دولتی نیز می‌شود. او اضافه کرد که از شرکت‌های سراسر دنیا با تخصص در حوزه فناوری‌های زیست محیطی و اجتماعی، علوم زندگی و فناوری‌های نوین مثل شبکه 5G، شهرها و سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند دعوت خواهد شد.

هو امیدوار است این نمایشگاه با توجه به بی‌طرفی ماکائو در صحنه جهانی همانند یک پل بین چین و کشورهای دیگر عمل کرده و شرکت‌های خارجی را به ورود به چین و شرکت‌های چینی را به ورود به کشورهای دیگر ترغیب کند. او معتقد است خروج نمایشگاه‌های بزرگ فناوری از هنگ کنگ و چین به خاطر جنگ تجاری میان آمریکا و چین فرصت خوبی است تا ماکائو طرفداران نمایشگاه‌های فناوری را جذب خود کند.

نمایشگاه Beyond برای برگزاری در ژوئن ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده اما برگزاری آن به وضعیت شیوع ویروس کرونا در ماه‌های آینده بستگی خواهد داشت. برگزارکنندگان در حال مذاکره با شرکت‌هایی همچون بایت‌دنس، DJI، علی‌بابا، تن‌سنت، فاکسکان، BMW و غیره هستند تا از مدیران ارشد آنها برای شرکت در رویداد دعوت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی