ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی سری شیائومی MI 11 تایید شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 888

پرچمداران جدید سری می 11 که تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد آن به اشتراک گذاشته شده، بالاخره قرار است 8 دی‌ماه از راه برسند. صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به صورت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

پرچمداران جدید سری می 11 که تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد آن به اشتراک گذاشته شده، بالاخره قرار است 8 دی‌ماه از راه برسند.

صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به صورت رسمی تاریخ رونمایی سری می 11 را تایید کرده است. به علاوه گوشی هوشمندی با کد نام M2011K2C منتسب به می 11 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1135 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3642 را از آن خود کرده است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری می 11 با چیپست اسنپدراگون 888 به بازار عرضه خواهند شد. سری می 11 حداقل با دو عضو شامل می 11 و می 11 پرو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

براساس خبرهای فاش شده قبلی، نمایشگر می 11 در هر چهار طرف خمیده خواهد بود و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر نیز حفره‌ای برای دوربین سلفی درنظر گرفته خواهد شد.

هر دو عضو این خانواده از نمایشگر +QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می‌برند. تصاویر فاش شده احتمالا طراحی ماژول دوربین مربع شکل می 11 را تایید می‌کند که از حسگر بزرگ در کنار حسگر کوچک و LED در قسمت بالای دوربین بهره می‌برد.

براساس اطلاعات فاش شده قبلی به نظر می‌رسد می 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. احتمالا می 11 با نمایشگر 6 اینچی معرفی می‌شود.

اوایل آذرماه رندرهای جدیدی از پرچمداران سری می 11 شیائومی به اشتراک گذاشته شد که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌داد. همچنین مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری و فناوری شارژ موبایل‌های جدید ارائه کرده بود.

باتوجه به مستندات منتشر شده، می 11 و نسخه پرو آن به ترتیب از باتری 2390 و 2485  میلی آمپر ساعت بهره خواهند برد. با این وجود، احتمالا این اعداد ظرفیت یکی از باتری‌های این دو گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد دو عضو جدید خانواده می 11 را با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی به بازار عرضه کند. درنتیجه موبایل‌های جدید نیاز به دو باتری خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mahdi sepehri
    Mahdi sepehri | ۳ دی ۱۳۹۹

    ظرفیت باتری انشالله که شوخیه??‍♂️

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲ دی ۱۳۹۹

    اژدها وارد میشود....

    • hasan
      hasan | ۲ دی ۱۳۹۹

      اژدها نیست مینی دراگونه???

مطالب پیشنهادی