ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایسنس از اولین موبایل 5G دنیا با نمایشگر E-ink رونمایی کرد

هایسنس معمولا به واسطه تلویزیون‌های هوشمندی که به بازار عرضه کرده، شناخته می‌شود؛ اما این شرکت در کنار تلویزیون در زمینه‌ گوشی هم دستی بر آتش دارد و حالا موبایلی منحصر به فرد معرفی کرده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

هایسنس معمولا به واسطه تلویزیون‌های هوشمندی که به بازار عرضه کرده، شناخته می‌شود؛ اما این شرکت در کنار تلویزیون در زمینه‌ گوشی هم دستی بر آتش دارد و حالا موبایلی منحصر به فرد معرفی کرده است.

این دستگاه که هایسنس A7 5G نام دارد، نخستین موبایل مجهز به نمایشگر «E-ink» در جهان است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی 305 دلاری به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند سری A هایسنس به واسطه نمایشگر E-ink  معروف هستند. اوایل سال جاری، این شرکت اولین گوشی‌های هوشمند با نمایشگر E-ink رنگی را با نام‌های هایسنس A5C، هایسنس A5 پرو و هایسنس A5 پرو CC به بازار کرده بود که علی‌رغم بهره‌مندی از نمایشگر جدید، قابلیت اتصال به شبکه 5G نداشتند.

هایسنس A7 5G از نمایشگر 6.7 اینچی E-ink سیاه و سفید با تراکم 300 ppi بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست تایگر T7510 UNISOC است که پیشتر در گوشی دیگری از این شرکت با نام هایسنس F50 5G به کار برده شده است.

گوشی هوشمند جدید از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد و برخلاف اکثر موبایل‌های فعلی بازار دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پشتیبانی از DAC صوتی AK4377AECB  با پشتیبانی از Hi-Res Audio است.

در پنل پشتی دستگاه، دوربین تکی به همراه فلش LED و حسگر اثرانگشت خازنی قرار دارد. در لبه سمت راست گوشی کلیدهای کنترل صدا و پاور جای گرفته و در سمت چپ بدنه گوشی نیز کلید AI قرار داده شده است که می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین سلفی با پشتیبانی از فیس آنلاک مبتنی بر هوش مصنوعی،‌ اسپیکر سوپر لاینر، نرخ بروزرسانی پویا و ثابت (688، 364، 174 و 136 میلی‌ثانیه) و رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۰ اشاره کرد. گفتنی است هایسنس A7 5G با باتری 4770 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع 18 واتی به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ دی ۱۳۹۹

    واقعا صفحه ای اینک خیلی ارزشمنده، ولی ارزش اصلی زمانیه که بشه روش مثل کاغذ نوشت، اونوقته که کاملا جای قلم و کاغذ رو پر میکنه

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۴ دی ۱۳۹۹

    خوب وقتی صفحه اش سیاه و سفیده ، دوربین اصلی و سلفی و پخش ویدیو و بازی کردن باهاش چجوری میتونه باشه؟

مطالب پیشنهادی