ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و مشخصات ایرباد سامسونگ گلکسی بادز پرو فاش شد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در ماه جاری، در کنار پرچمداران سری گلکسی S21 از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز رونمایی کند. قیمت و برخی مشخصات این هدفون پیش از فرارسیدن موعد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۲

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در ماه جاری، در کنار پرچمداران سری گلکسی S21 از هدفون‌های کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز رونمایی کند. قیمت و برخی مشخصات این هدفون پیش از فرارسیدن موعد رونمایی لو رفته است.

کره‌ای‌ها هنوز اطلاعاتی در مورد هدفون‌های جدید کاملا بی‌سیم خود منتشر نکرده‌اند. چند روز قبل شایعه شده بود که گلکسی بادز پرو در بازار اروپا با قیمت 229 یورو عرضه خواهد شد؛ اما آخرین پوسترهای تبلیغاتی لو رفته و منتسب به این هدفون جدید که از طریق یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشته شده است، از قیمت 199 دلاری گلکسی بادز پرو در بازار آمریکا خبر می‌دهد.

در تصاویر فاش شده، مشخص است که هر سری هدفون مجهز به اسپیکر دو طرفه و سه میکروفون آنبورد خواهد بود. به علاوه با توجه به اطلاعات موجود در پوسترها،‌ به نظر می‌رسد که هدفون بی‌سیم جدید با استاندارد IPX7 در دسترس کاربران قرار گیرد و از قابلیت حذف نویز نیز برخوردار باشد.

در تصاویر فاش شده ظرفیت باتری هدفون گلکسی بادز پرو مشخص نشده است؛ اما اطلاعات دیگر موجود در تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد باتری هدفون کاملا بی‌سیم کره‌ای‌ها از پخش 8 ساعت موسیقی و 4.5 مکالمه پشتیبانی کرده اما با در نظر گرفتن کیس شارژر نیز می‌تواند از 15 ساعت پخش موسیقی و 28 ساعت مکالمه پشتیبانی کند.

گلکسی پادز پرو از ووفر 11 میلی‌متری و توییتر 6.5 میلی‌متری بهره می‌برد و از صدای امبینت (Ambient Sound)، حالت مکالمه (Conversation Mode) و صدای فضایی (Spatial Audio) نیز پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی بادز پرو در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش و مشکی به بازار عرضه شود. هرچند این احتمال وجود دارد سامسونگ هدفون کاملا بی‌سیم خود را با ترکیب رنگ متنوع‌تری نیز در دسترس کاربران قرار دهد.

درنهایت باید منتظر رویداد رونمایی سامسونگ باشیم تا ببینیم هدفون‌های جدید با چه مشخصاتی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی