ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از بالش لاتکس هوشمند با قابلیت پایش خواب رونمایی کرد

هواوی از بالش هوشمند جدید خود با قابلیت پایش خودکار ضربان قلب و نرخ تنفس رونمایی کرد. این بالش هوشمند Smart Choice MOK PLANET Smart Latex Pillow نام داشته و از ساختار دو لایه برخوردار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

هواوی از بالش هوشمند جدید خود با قابلیت پایش خودکار ضربان قلب و نرخ تنفس رونمایی کرد.

این بالش هوشمند Smart Choice MOK PLANET Smart Latex Pillow نام داشته و از ساختار دو لایه برخوردار است. لایه مرکزی از جنس بالش لاتکس با ضخامت ۹ سانتی متر بوده و یک روکش ۲ سانتی متری قابل تعویض روی آن قرار گرفته است.

بالش مورد بحث از کلاژن لاتکس طبیعی با محتوای ۹۳ درصد ساخته شده که دوام بالا و تطبیق‌پذیری سریع با فرم گردن برای کاهش فشار از روی کتف‌ها و گردن از خصوصیات آن هستند. هواوی می‌گوید فوم این بالش حاوی ده‌ها هزار حفره بسیار ریز است که جریان طبیعی هوا را امکان پذیر کرده و تا حدی مانع از بو گرفتن بالش می‌شوند.

شرکت سوئیسی SGS که در زمینه ارائه انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور گواهینامه فعالیت می‌کند، پس از آزمایش بالش مذکور اعلام کرده که لایه مرکزی آن از استاندارد ضدقارچ برخوردار است. همچنین نرخ محافظت آن در برابر مایت‌ها (موجودات میکروسکوپی از شاخه بندپایان) ۹۹ درصد بوده و فاقد ماده سمی فرمالدهید است.

بالش Smart Latex Pillow در دو طرف از طراحی حلزونی برخوردار است که حین خواب فشار را از روی گوش‌ها کم کرده و تجربه یک خواب بهتر را ممکن می‌کند. این محصول همچنین به لطف بهره مندی از چندین سنسور غیرالقایی و فوق العاده باریک بر داده‌های مربوط به خواب از جمله ضربان قلب، نرخ تنفس، چرخه‌های خواب، تعداد چرخش‌های بدن و میزان ترک بالش نظارت کرده و خواب شبانه را پایش می‌کند.

بالش مورد بحث به کمک اپلیکیشن Smart Life هواوی داده‌های پایش خواب را ذخیره کرده و گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌کند که در آن اطلاعات مختلفی از جمله امتیاز به کیفیت خواب تا ارائه پیشنهاد برای بهینه کردن آن وجود دارند.

بالش Smart Choice MOK PLANET Smart Latex Pillow با قیمت تقریبی ۷۶ دلار در چین به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی