ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد فیناپ ۱۸ دی ماه با موضوع لندتک برگزار می‌شود

چهاردهمین رویداد فیناپ و سومین رویداد آنلاین فیناپ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه با موضوع کسب‌وکارها و استارتاپ‌های لِندتک در ایران به صورت مجازی برگزار خواهد شد. چرا لِندتِک؟ لِندتِک به شیوه‌های نوین اعطای وام گفته ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

چهاردهمین رویداد فیناپ و سومین رویداد آنلاین فیناپ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه با موضوع کسب‌وکارها و استارتاپ‌های لِندتک در ایران به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

چرا لِندتِک؟

لِندتِک به شیوه‌های نوین اعطای وام گفته می‌شود که به شرکت‌های اعتباردهی خصوصی و بعضی از بانک‌ها کمک می‌کند تا به‌راحتی با وام‌گیرندگان ارتباط برقرار کنند. فرآیندهای یکپارچۀ لندتک شامل احراز هویت دیجیتال، امضای دیجیتال، اعتبارسنجی آنلاین و... روند درخواست و دریافت وام را ساده و سریع پیش می‌برد.

شرایط ویژه اقتصادی کشور، افزایش تقاضا برای دریافت وام و تسهیلات توسط اقشار مختلف جامعه و از سوی دیگر نوآوری‌هایی که فین‌تک در سهولت و سرعت خدمات مالی ایجاد کرده است، موجب شده که شرکت‌ها و بانک‌های کشور به سمت فناوری‌های وام‌دهی و اعطای تسهیلات با استفاده از سامانه‌های آنلاین حرکت کنند.

از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم لندتِک، شاخه‌های آن، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم و درخور توجه برای علاقه‌مندان، مدیران و متخصصان صنایع مالی و بانکی است.

سخنرانان و اعضای پنل رویداد

در چهاردهمین رویداد فیناپ سخنران‌هایی از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با لِندتک حضور خواهند داشت. هومن امینی «مدیرعامل دیجی‌پی»، سعید مستشار «مدیرعامل بانک ایران ونزوئلا»، جعفر حقیقی «مدیرعامل گروه مالی بانک کارآفرین»، محسن زادمهر «مدیر بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه»، سعید باجلان «عضو هیئت علمی دانشگاه تهران»، محسن رحمتی «مدیرعامل صندوق کاریزما»، فریدون کاکاوند «رئیس هیئت‌مدیره سیگما» و محمدرضا آشتیانی «مدیرعامل قسطا» در این رویداد از تجربیات و فعالیت خود ارائه‌هایی خواهند داشت.

حمید و سعید محمدی «‌بنیان‌گذاران دیجی‌کالا» نیز در بخش فیناپ پلاس با یک گفت‌وگوی متفاوت مهمان امیر مستکین «سردبیر دیجیاتو» خواهند بود.

در بخش پنل رویداد چهاردهم علیرضا سفیدپور «معاون توسعه کسب‌وکار اعتباری دیجی‌پی»، آمنه نادعلی زاده «معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی» محمدحسین محمودی «مدیر بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری بانک ملت»، داود کاغذگران «مدیرعامل لیزینگ پارسیان» و وحید کرمی «کارشناس اداره مطالعات و مقررات بانکی بانک مرکزی» به نمایندگی از بخش‌های مختلف حوزۀ لندتک حضور خواهند داشت.

جزئیات برگزاری

علاقه‌مندان به رویداد فیناپ می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام و از این رویداد حمایت مالی کنند. گفتنی است تیم فیناپ بخشی از درآمد فروش بلیت رویداد را به فعالیت‌های خیریه اختصاص می‌دهد. این رویداد ساعت ۱۳ تا ۱۷ به‌صورت زنده از کانال آپارات فیناپ پخش خواهد شد. شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات و نظراتشان را با هشتگ Finupevent در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی