ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به کیف پول سازمانی اسنپ، قابلیتی که تردد کارکنان را ساده‌تر می‌کند

مدیریت رفت‌و‌آمدهای سازمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انواع کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک است. از آنجا که سازمان‌های مختلف از مشتریان ثابت اسنپ هستند، این تاکسی اینترنتی در به‌روزرسانی پنل سازمانی‌اش با در نظر گرفتن استانداردهای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

مدیریت رفت‌و‌آمدهای سازمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های انواع کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک است. از آنجا که سازمان‌های مختلف از مشتریان ثابت اسنپ هستند، این تاکسی اینترنتی در به‌روزرسانی پنل سازمانی‌اش با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، خدمات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته است. «کیف پول سازمانی» از راهکارهای جدید پنل سازمانی اسنپ است که به کارکنان منتخب سازمان‌ها اجازه می‌دهد برای سفرهای کاری خود از طریق اپلیکیشن اسنپ درخواست خودرو دهند و هزینه‌ی آن را با موجودی کیف پول سازمانی پرداخت کنند.

خدمات تجاری سامانه‌ی هوشمند اسنپ

حمل‌و‌نقل کارکنان برای بیشتر سازمان‌ها، مسئله‌ای پرهزینه است و تا همین چند سال پیش تنها دو روش برای ترددهای سازمانی امکان‌پذیر بود: حمل‌و‌نقل درون سازمانی (ماشین در اختیار) و همکاری با آژانس‌ها که هر کدام مشکلات و معایبی داشت. از طرفی، سازمان‌ها نیاز داشتند به‌صورت همزمان تعداد نامحدودی خودرو بگیرند. این بود که اسنپ، پنل سازمانی خود را راه‌اندازی کرد تا سازمان‌ها بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر و به‌طور هوشمند تردد کارمندان خود را مدیریت کنند. سامانه‌ی هوشمند حمل‌و‌نقل اسنپ به دو سرویس «پنل سازمانی» و «کیف پول سازمانی» تقسیم می‌شود که هر کدام قابلیت‌های متفاوتی را برای هر سازمان به ارمغان می‌آورند.

پنل سازمانی اسنپ

پنل سازمانی بیشترین ابتکار عمل را برای ساده‌سازی حمل‌ونقل در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. با این راهکار، هر سازمان روی وب‌سایت اسنپ یک پنل خواهد داشت و از طریق آن، درخواست‌های متعدد و همزمان رفت‌وآمد نیروهایش را مدیریت خواهد کرد.

«حسین قربانی‌زاده»، مدیر توسعه‌ کسب‌و‌کار شرکت اسنپ، درباره‌ی رضایت مشتریان از راهکارهای سازمانی اسنپ می‌گوید: «بسیاری از مشتریان پنل سازمانی ما گزارش کرده‌اند که با استفاده از این سرویس هزینه‌ی حمل‌و‌نقل کارمندانشان بسیار بهینه شده است.» با یک حساب و کتاب ساده می‌توان فهمید مجموع هزینه‌های خرید خودرو، نگهداری، تعمیر، بیمه و حقوق فرد استخدام شده به‌عنوان راننده با احتساب یک بار سانحه در سال حتی برای سازمانی که ۳ تا ۵ سفر در روز داشته باشد، بسیار بیشتر از هزینه‌ی استفاده از اسنپ است.

به گفته‌ی یکی از شرکت‌های دارویی که از بزرگ‌ترین مشتریان اسنپ است، پنل سازمانی این تاکسی اینترنتی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد در هزینه‌های آنها صرفه‌جویی کرده است.

تاکنون بیش از ۶۰۰۰ هزار سازمان در پنل سازمانی اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد کاربران فعال این پنل بیش از ۲۰۰۰ سازمان برآورد شده است. همچنین روزانه بیش از ۶۰۰۰ سفر سازمانی برای ماموریت‌ها و ارسال مرسولات انجام می‌شود.

سهولت و سرعت در کیف پول سازمانی اسنپ

با استفاده از کیف پول سازمانی اسنپ، رفت‌و‌آمد کاری کارکنان تسهیل می‌شود و کارکنان می‌توانند روی گوشی شخصی خود درخواست سفر کنند. با استفاده از گزینه‌ مدیریت کیف پول سازمانی در منوی پنل سازمانی، امکان مدیریت کاربرها و شارژ کیف پول برای هر سازمان وجود دارد.  مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار محصول اسنپ، درباره‌ی مزیت کیف پول سازمانی می‌گوید: «کارکنان یک مجموعه می‌‌توانند حین انجام سفرهای کاری خود هزینه‌ی سفر را از کیف پول سازمانی‌شان پرداخت کنند و این هزینه مستقیم از کیف پول شرکت کسر می‌شود.»

با اینکه کیف پول سازمانی اسنپ، محصولی جدید است و کاربران هنوز در حال آشنا شدن با آن هستند، در همین روزهای اول، صدها سازمان از آن استفاده کرده‌اند. در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های نوین در صنایع مختلف از جمله شرکت‌های داروسازی، فروشگاه‌های آنلاین، بانک‌ها، شهرداری‌ها و ... از این خدمات استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۶ دی ۱۳۹۹

    چرا اینقدر توضیح دادید، خب از همون اول می نوشتید از اسنپ پول گرفتیم براش تبلیغ کنیم

مطالب پیشنهادی