ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس سامسونگ

سامسونگ در هفته‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهای خود رونمایی می‌کند و بازار شایعات درباره گلکسی‌های بعدی به شدت داغ است. در روزهای گذشته مشخصات گلکسی S21 اولترا فاش شده بود و حالا مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

سامسونگ در هفته‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهای خود رونمایی می‌کند و بازار شایعات درباره گلکسی‌های بعدی به شدت داغ است. در روزهای گذشته مشخصات گلکسی S21 اولترا فاش شده بود و حالا مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق گزارشی جدید، گلکسی S21 و S21 پلاس در ایالات متحده آمریکا با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ فروخته می‌شوند و کاربران در کشورهای اروپایی به نسخه مجهز به اگزینوس ۲۱۰۰ آن‌ها دست پیدا می‌کنند. این محصولات از سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برند.

از طرفی سامسونگ پرچمدارهای آینده خود را به ۸ گیگابایت رم مجهز می‌کند و آن‌ها را در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ این محصولات را از درگاه کارت حافظه محروم کند.

گلکسی S21 با نمایشگر ۶.۲ اینچی و رزولوشن FHD پلاس از راه می‌رسد که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. مدل پلاس این خانواده از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن یکسان با برادرش بهره می‌برد. روی نمایشگر این گوشی‌های هوشمند محافظ گوریلا گلس «Victus» کشیده می‌شود. رفرش ریت صفحه نمایش Dynamic AMOLED این محصولات به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و حداکثر روشنایی برابر ۱۳۰۰ نیت دارند.

گلکسی S21

این دو گوشی هوشمند از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، لرزشگیر اپتیکال، زاویه دید ۷۹ درجه، اندازه پیکسل ۱.۸ میکرومتر و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر است. دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/2.0، لرزشگیر اپتیکال، زوم هیبریدی ۳ برابر، فاصله کانونی ۲۸ میلی‌متر، زاویه دید ۷۶ درجه و اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر بهره می‌برد.

دوربین سوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۱۲۰ درجه، فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر و اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، زاویه دید ۸۰ درجه، فاصله کانونی ۲۵ میلی‌متر و اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر دسترسی خواهند داشت.

دوربین اصلی این محصولات قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 8K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، 4K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، 1080p با سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰ فریم بر ثانیه و 720p با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

سامسونگ در گلکسی S21 از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد و مدل پلاس را به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند. طبق گزارش جدید، در جعبه هیچ کدام از این گوشی‌های هوشمند شارژر قرار نمی‌گیرد که البته با توجه به حذف پست کنایه سامسونگ به آیفون ۱۲ در فیسبوک، این موضوع چندان دور از انتظار نبود. سامسونگ پس از اپل و شیائومی به سومین شرکتی تبدیل می‌شود که دست به این کار می‌زند. شیائومی حذف آداپتور از جعبه گوشی می ۱۱ را تایید کرده است.

پرچمدارهای آینده سامسونگ از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم، شارژ معکوس، دو سیمکارت به همراه e-SIM، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و Samsung Knox پشتیبانی می‌کنند. گلکسی S21 ابعادی برابر ۷.۹ در ۷۱.۲ در ۱۵۱.۷ میلی‌متر و وزنی برابر ۱۷۱ گرم دارد. ابعاد مدل پلاس برابر ۷.۸ در ۷۵.۶ در ۱۶۱.۴ میلی‌متر است و وزن آن به ۲۰۲ گرم می‌رسد.

این گوشی‌های هوشمند از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C، استاندارد IP68 و NFC پشتیبانی می‌کنند. گلکسی S21 در رنگ‌های خاکستری، سفید، صورتی و بنفش با قیمت پایه ۸۴۹ یورو در اروپا عرضه می‌شود. گلکسی S21 پلاس با رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش قیمت اولیه برابر ۱۰۴۹ دلار دارد. اگر کاربران به دنبال ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باشند، باید ۵۰ یورو هزینه بیشتری پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sajadparvini
    sajadparvini | ۷ دی ۱۳۹۹

    دیگه ب جایی رسیدیم که فقط تکرار تکرار و تکرار
    تموم شد دیگه واقعا
    پرچم دار های جدید فقط بازی کردن با عدد ها شدن

مطالب پیشنهادی