ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

معرفی آلفارومئو جولیا GT؛ زیبا روی ایتالیایی با قوای محرکه تمام الکتریکی

با حرکت روز افزون خودروسازان به سمت تولید محصولات برقی، تبدیل محصولات کلاسیک قدیمی و تجهیز آنها به قوای محرکه تمام الکتریکی افزایش پیدا کرده است. شرکت Totem Automobili نیز در همین راستا از جدیدترین ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

با حرکت روز افزون خودروسازان به سمت تولید محصولات برقی، تبدیل محصولات کلاسیک قدیمی و تجهیز آنها به قوای محرکه تمام الکتریکی افزایش پیدا کرده است. شرکت Totem Automobili نیز در همین راستا از جدیدترین دست آورد خود که یک آلفارومئو جولیا GT مجهز به قوای محرکه الکتریکی است پرده برداری کرده است که یک خودرو اسپرت بسیار جذاب با عملکردی کم نظیر محسوب می شود.

قدرت این مدل برقی به 518 اسب بخار می‌رسد که به نسبت مدل اصلی احتراق داخلی که تنها 192 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با مدل به روز جولیا کوادریفوگلیو است.

این شرکت نمونه های عادی از جلمه GT Junior 1300/1600 را با تغییرات در بخش شاسی و بدنه آماده می‌کند تا تاب و مقاومت برای قدرت 518 اسب بخار داشته باشد.

در واقع تنها 10 درصد شاسی مشابه نمونه اصلی است و در بخش تعلیق جلو نیز از نوع مک فرسون با قابلیت تنظیم دمپرها به صورت دستی استفاده شده است.

 

تعلیق عقب نیز مجهز به سیستم با اتصال چندگانه است که با یک ساب فریم جدید به بخش شاسی متصل شده است. موتور الکتریکی در محور عقب قرار دارد و یک بسته باتری به ظرفیت 50.4 کیلووات ساعت نیز نیرو رسان این موتور خواهد بود.

این مدل برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.4 ثانیه زمان احتیاج دارد و حداکثر سرعت آن به 245 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وزن این خودرو نیز برابر با 1410 کیلوگرم است و با یک بار شارژ قادر به طی مسافتی معادل 360 کیلومتر خواهد بود..

در نمای جلو برای ادای احترام به مدل افسانه‌ای جولیا GTAm بدین شکل طراحی شده است و جراغ های LED در جلو و عقب نیز بخش مدرن ماجرا به حساب می‌آید.

در داخل اتاق نیز از صندلی‌های فیبرکربنی به همراه چرم و چوب استفاده شده است. فرمان Momo و ترمز دستی مکانیکی به همراه خروجی سیستم تهویه مطبوع، پنجره‌های برقی و سیستم استارت بدون کلید از دیگر تجهیزات این مدل به شمار می‌روند.

تنها 20 دستگاه از این خودروی افسانه‌ای مدرن تولید خواهد شد و برچسب قیمتی آن نیز برابر با 430 هزار یورو است، رقمی که این کوپه جذاب را در مقابل سوپر اسپرت های مطرح روز قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Razavi
    Razavi | ۸ دی ۱۳۹۹

    از لامبورگینی گرانتر هست

  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۷ دی ۱۳۹۹

    خیلی خوشگله

مطالب پیشنهادی