ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ 5G [تماشا کنید]

سامسونگ با انتشار دو ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G) و برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ را به نمایش کشید. سامسونگ هفته قبل از لپ تاپ‌های جدید خود برای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

سامسونگ با انتشار دو ویدیوی رسمی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G) و برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ را به نمایش کشید.

سامسونگ هفته قبل از لپ تاپ‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این سازنده کره‌ای چهار لپ تاپ ویندوزی جدید به سبد محصولاتش اضافه کرده که شامل گلکسی بوک فلکس ۲، گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G)، گلکسی بوک Ion 2 و نوت‌بوک پلاس ۲ می‌شوند. این شرکت ویدیوی جعبه گشایی گلکسی بوک فلکس ۲ (مدل 5G) را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

گلکسی بوک فلکس 2 5G از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی لمسی با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده نسل یازده اینتل برخوردار است. این لپ تاپ در بالاترین مشخصات به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD از نوع NVMe مجهز می‌شود. این محصول همچنین با قلم S Pen به دست کاربر رسیده و از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، وب‌کم 720p و باتری ۶۹.۷ وات ساعتی برخوردار است. سامسونگ در ویدیوی دوم برخی از قابلیت‌های این لپ تاپ را نشان داده است:

مجهز کردن لپ تاپ به دوربین اصلی شاید در نگاه اول غیرمنطقی به نظر برسد اما همانطور که مشاهده کردید لپ تاپ سامسونگ به لطف بهره مندی از قابلیت document mode اسکن کردن اسناد را آسان تر می‌کند. همچنین می‌توان از اپ Samsung Notes برای یادداشت‌برداری، نقاشی، ویرایش تصاویر، ایجاد PDF، امضا کردن اسناد و غیره استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گلکسی بوک فلکس 2 5G می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و برخورداری از حسگر اثر انگشت، درگاه تاندربولت ۴، HDMI و شیار کارت حافظه microSD اشاره کرد. این محصول در رنگ نقره‌ای با قیمت ۲۴۸۰ دلار به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M.Hexa.M
    M.Hexa.M | ۷ دی ۱۳۹۹

    چه طراحی جذابی داره!!!! جون میده برای کارای آفیس و چالشهای اداری

  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۷ دی ۱۳۹۹

    به نظرم خیلی عالیه، اگر از قلم های پیشرفته تر سامسونگ هم پشتیبانی کنه عالی تر میشه

مطالب پیشنهادی