ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A72 با پردازنده‌ای نه چندان قدرتمند در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و حالا مدل 4G گلکسی A72 با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. سامسونگ می‌خواهد گلکسی A72 را در دو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و حالا مدل 4G گلکسی A72 با پردازنده اسنپدراگون 720G در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی A72 را در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار کند که ظاهرا تفاوت‌های زیادی میان آن‌ها وجود دارد. در حالی که نسخه 5G با شماره مدل SM-A725B از چیپ اسنپدراگون 750G بهره می‌برد، سامسونگ مدل 4G آن با شماره مدل SM-A725F را با تراشه اسنپدراگون 720G روانه بازار خواهد کرد.

علاوه بر گلکسی A72، انتظار می‌رود این تفاوت در میان نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A52 هم وجود داشته باشد. در حال حاضر مشخص نشده سامسونگ این گوشی‌های هوشمند خود را با پردازنده اگزینوس هم وارد بازار می‌کند یا خیر، با این حال نسخه 5G گلکسی A71 با چیپ اگزینوس ۹۸۰ در بازار به فروش می‌رسد.

طبق اطلاعات موجود در بنچمارک گیک بنچ، مدل 4G گلکسی A72 مانند مدل 5G گلکسی A52 از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. به احتمال زیاد مدل 5G گلکسی A72 هم با ۸ گیگابایت رم از راه می‌رسد، با این حال همچنان باید منتظر ارائه اطلاعات بیشتری درباره آن باشیم. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، آبی، مشکی و بنفش در اختیار خریداران قرار بگیرد.

گلکسی A72

این دستگاه در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۵۴۹ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۶۳۷ را کسب کرده و همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

سامسونگ علاوه بر گلکسی A52 و A72، گوشی‌های دیگری مانند گلکسی A32 را هم در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد و ظاهرا گلکسی A32 تنها در مدل 5G در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این کمپانی کره‌ای علاوه بر نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A، از پرچمدارهای جدید خود یعنی گلکسی S21 هم در ابتدای سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی S21 در کشورهای مختلف با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ وارد بازار شوند و قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند. به احتمال زیاد درون جعبه این گوشی‌های هوشمند شارژر وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی