ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بمبگذار نشویل احتمالا یک متخصص کامپیوتر دچار فوبیای 5G بوده است

پلیس آمریکا در حال بررسی ادعای ترس شدید مظنون انفجار شهر نشویل از شبکه 5G و نقش این فناوری در طراحی حمله است. سه روز قبل (روز کریسمس) یک اتومبیل کاروان (RV) در مقابل یک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

پلیس آمریکا در حال بررسی ادعای ترس شدید مظنون انفجار شهر نشویل از شبکه 5G و نقش این فناوری در طراحی حمله است.

سه روز قبل (روز کریسمس) یک اتومبیل کاروان (RV) در مقابل یک فروشگاه AT&T در شهر نشویل منفجر شد. شدت انفجار به حدی بود که کابل‌های برق را قطع کرد و سبب توقف پروازهای فرودگاه شهر به خاطر قطع شدن خطوط ارتباطی شد.

پلیس نشویل می‌گوید این انفجار به احتمال زیاد «عمدی» بوده است. شاهدان عینی گفته‌اند که لحظاتی پیش از انفجار صدای شلیک اسلحه از درون اتومبیل شنیده‌اند که سبب تخلیه منطقه و احتمالاً نجات جان بسیاری از افراد شده است. این انفجار سبب زخمی شدن سه نفر و مرگ مظنون بمب گذاری شد و خسارات زیادی به ساختمان‌ها و خانه‌ها وارد کرد.

تصویری که یکی از دوربین های نظارتی شهر نشویل از اتومبیل منفجر شده ثبت کرده است.

حال مأمورین FBI در حال بررسی نقش فناوری 5G در این انفجار هستند. به گفته آنها مظنون اصلی پرونده «آنتونی کویین ورنر»، ۶۳ ساله و متخصص کامپیوتر، احتمالاً دچار ترس شدید (فوبیا) از شبکه 5G بوده و تصور می‌کرده از این فناوری برای جاسوسی از مردم استفاده می‌شود.

یکی از مشاوران املاک شهر تنسی پس از دیدن چهره ورنر در تلویزیون با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که ورنر در چند سال گذشته برای او کارهای کامپیوتری انجام می‌داده است. او ورنر را فردی «آرام» توصیف کرده و می‌گوید با او در مورد ترس از فناوری 5G صحبتی نکرده است.

پلیس آمریکا می‌گوید ورنر مالک یک اتومبیل کاروان سفید مشابه اتومبیل منفجر شده در روز کریسمس بوده و از روز انفجار تاکنون دیده نشده است. پلیس از مادر ورنر DNA گرفته تا با تطبیق آن با DNA کشف شده در محل انفجار هویت عامل انفجار را اعلام کند.

به گزارش CNN، پلیس پس از بررسی DNA محل انفجار، «آنتونی کویین ورنر» را به عنوان عامل بمب گذاری شهر نشویل معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی