ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از عقد قرارداد با مایکروسافت برای استفاده از ویندوز ۱۰ خبر داد

آنر که با جدایی از هواوی به برندی مستقل تبدیل شده، با مایکروسافت قرارداد امضا کرد. آنر تحت این قرارداد مجوز استفاده از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل رسمی لپ‌تاپ‌های خود را به دست ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

آنر که با جدایی از هواوی به برندی مستقل تبدیل شده، با مایکروسافت قرارداد امضا کرد. آنر تحت این قرارداد مجوز استفاده از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل رسمی لپ‌تاپ‌های خود را به دست آورد.

به گزارش روزنامه «چاینا دیلی»، قرارداد آنر با مایکروسافت احتمالاً مسیر را برای همکاری‌های بیشتر این برند با شرکت‌های آمریکایی از جمله کوالکام هموار کرده و از مشکلات این شرکت برای تأمین قطعه می‌کاهد. به گفته متخصصین قرارداد آنر با مایکروسافت تمایل شرکت‌های خارجی به همکاری با این برند جدید را نشان می‌دهد.

در ادامه گزارش آمده که نسل جدید لپ تاپ‌های سری «مجیک‌بوک» آنر همراه با ویندوز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند. آنر با انتشار بیانیه‌ای از عرضه مدل مجیک‌بوک پرو در ژانویه سال آینده میلادی مجهز به پردازنده سری Core i5 اینتل و ویندوز ۱۰ خبر داده است.

آنر مجیک بوک ۱۴

«ژائو مینگ» (Zhao Ming) مدیرعامل آنر گفت که این شرکت از توافق با مایکروسافت برای شروع یک همکاری بین المللی خرسند است و از عرضه کامپیوترهای شخصی با طراحی فوق العاده، عملکرد قدرتمند و ارائه تجربه کاربری درجه یک خبر داد.

هواوی اواخر آبان ماه امسال آنر را به کنسرسیوم «Shenzen Zhixin New Information Technology» شامل بیش از ۳۰ کارگزار و تأمین کننده آنر فروخت تا این برند از تحریم‌های آمریکا در امان بماند. هواوی در بخشی از بیانیه خود آنر را اینگونه توصیف کرد: «آنر از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۳ تمرکز خود را صرف جلب توجه قشر جوان با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه کرده است. آنر در طول هفت سال گذشته به برندی بزرگ در دنیای موبایل با صادرات بیش از ۷۰ میلیون گوشی در سال تبدیل شده است.»

برخی متخصصین می‌گویند همکاری آنر با مایکروسافت نشان می‌دهد که این شرکت آمریکایی آنر را به عنوان یک برند جدید می‌شناسد و پیش‌بینی کرده‌اند در آینده نزدیک کمپانی‌های آمریکایی بیشتری با این برند همکاری کنند. آنر اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که در آستانه توافق با کوالکام برای خرید چیپست‌های اسنپدراگون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی