ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرویس هوم دلیوری لوازم خانگی چه خدماتی را به خریداران ارائه می‌کند؟

فرآیند تحویل و حمل کالا از کارخانه یا فروشگاه به منزل مشتری را هوم دلیوری می‌گویند. معمولا در فروشگاه‌های عرضه محصولات لوازم خانگی باتوجه به نیاز مشتریان لازم است که خدمات تخصصی هوم دلیوری یا ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

فرآیند تحویل و حمل کالا از کارخانه یا فروشگاه به منزل مشتری را هوم دلیوری می‌گویند. معمولا در فروشگاه‌های عرضه محصولات لوازم خانگی باتوجه به نیاز مشتریان لازم است که خدمات تخصصی هوم دلیوری یا همان حمل و نقل صورت بگیرد تا کالا با سلامت کامل به منزل خریدار برسد. برای آشنایی با استانداردها و مراحلی که در زمینه حمل لوازم خانگی صورت می‌گیرد، با ادامه مطلب همراه باشید.

سرویس‌ها و خدمات هوم دلیوری برندهای برجسته

تمامی کارخانه‌ها و تولید کننده‌های بزرگ در هنگام فروش محصولات خود به مشتریان، خدماتی مثل حمل و نقل دستگاه خریداری شده به منزل، جابجایی آن در پله‌ها، انجام نصب به صورت حرفه‌ای و … را انجام می‌دهند چرا که اینکار حمل آسان کالا برای مشتری و نصب آن به شیوه اصولی را تضمین می‌کند.

این سرویس جزو خدمات پس از فروش شرکت‌های تولید و عرضه لوازم خانگی در نظر گرفته می‌شود که بر اساس قانون حمایت از مصرف کننده در سال ۱۳۸۸ به تصویب رسیده و هرچند اجباری نیست اما می‌تواند به عنوان مزیت رقابتی میان برندهای بزرگ تولید و عرضه لوازم خانگی در نظر گرفته شود.

در هنگام هوم دلیوری چه نکاتی بررسی می‌شوند؟

پرسنل حرفه‌ای برای انتقال و حمل و نقل لوازم منزل به نکات مختلفی مثل ابعاد توجه می‌کنند. در واقع اعدادی مثل ارتفاع، طول و عرض به متخصصان حمل و نقل کمک می‌کند تا در هنگام جابجایی یک وسیله و ویژه حمل آن در پله‌ها بهترین شیوه را برای حمل و نقل استفاده کنند. همچنین انتقال این اطلاعات به خریداران کمک می‌کند تا در برای نصب وسیله در منزل فضای مورد نیاز را فراهم کنند.

شرکت‌های هوم دلیوری که وظیفه انتقال لوازم و محصولات برندهای بزرگ مثل ال جی، سامسونگ، اسنوا و غیره را برعهده دارند، از ماشین‌هایی مخصوص برای این کار استفاده می‌کنند که در آن تمامی جوانب لازم برای انتقال ایمن وسایل در نظر گرفته شده است. در واقع این برندها از هر وسیله نقلیه برای این کار استفاده نمی‌کنند چرا که ممکن است به دستگاه در طول حمل و نقل، آسیب‌هایی وارد شود.

دستگاه‌های خریداری شده به چه کسی تحویل داده می‌شود؟

اگر دستگاه خود را در چند روز گذشته خریداری کرده و منتظر تحویل آن توسط هوم دلیوری هستید، باید دقت داشته باشید که حضور یک فرد بالغ بالای ۱۸ سال برای امضای مدارک و تحویل جنس خریداری شده، الزامی است. حضور این فرد به عنوان تحویل گیرنده، می‌تواند خیال شما را از بابت نصب، انتقال صحیح کالا از پایین پله‌ها به خانه و … مطمئن کند.

اگر نیاز به نصب دستگاه توسط نصاب شرکت حمل و نقل یا فروشنده دستگاه دارید، باید حتما شیرهای آب و گاز خود را قطع کنید و به آن‌ها دسترسی لازم برای استفاده از آن‌ها را بدهید. همچنین برای تست و استفاده از دستگاه باید از برق کشی صحیح و اصولی اطمینان حاصل کنید. اگر پیش نیازهای نصب دستگاه را در خانه ندارید، توصیه می‌کنیم که حتما قبل از رسیدن بسته و دستگاه خود از افراد متخصص در این حوزه برای ایجاد دسترسی‌های لازم مثل آب، گاز و برق اقدام کنید.

هوم دلیوری لوازم خانگی در ایران چگونه صورت می‌گیرد؟

اگر تجربه خرید لوازم خانگی از نمایندگان معتبر شرکت‌ها و گروه‌های صنعتی بزرگی مثل اسنوا را داشته باشید، احتمالا با خدمات اصولی و دقیق شرکت در این زمینه آشنایی دارید. اسنوا یکی از شرکت‌های شناخته شده در این حوزه است که با بومی سازی لوازم خانگی و بهبود عمق تولید خود با کمک کارخانه‌های هوشمند، توانسته در بازارهای جهانی برای خود نامی دست و پا کند.

اسنوا خدمات پس از فروش بی نظیری از جمله هوم دلیوری دارد که به شما کمک می‌کند با افتخار به توان ملی، کالاهای مورد نیاز خود را در زمان مقرر شده در منزل تحویل گرفته و از خدمات این شرکت بهره مند شوید. اسنوا به عنوان صنعت پیشران در این حوزه، فرصت استفاده از محصولات لوازم خانگی‌ و همچنین خدمات با کیفیت خود را برای همه شهروندان فراهم کرده است.

آیا تابحال از خدمات اسنوا استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه ای در زمینه هوم دلیوری محصولات این شرکت دارید؟دیدگاه ها و تجربیات خود در این زمینه را در بخش نظرات با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی