ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ۹ پیش از رونمایی با قیمت ۶ هزار دلار در eBay فروش رفت

چندین روز پیش شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه وان پلاس ۹ بودیم و حالا یکی از کاربران فروشگاه eBay با برگزاری یک مزایده، آن را به قیمت ۶۰۰۰ دلار فروخته است. تصاویر موجود در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

چندین روز پیش شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه وان پلاس ۹ بودیم و حالا یکی از کاربران فروشگاه eBay با برگزاری یک مزایده، آن را به قیمت ۶۰۰۰ دلار فروخته است.

تصاویر موجود در سایت eBay تفاوتی با عکس‌های لو رفته گذشته ندارد و تنها فاقد واترمارک هستند. این تصاویر از تغییر کم طراحی نسبت به وان پلاس 8T خبر می‌دهند که بزرگترین تغییر آن مربوط به ماژول بزرگ دوربین اصلی می‌شود. روی این ماژول که سه دوربین را میزبانی می‌کند، عبارت «Ultra Shot» به چشم می‌خورد. شایعات به تجهیز این پرچمدار به سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید اشاره دارند.

در تصاویر، این گوشی هوشمند با رابط کاربری Oxygen OS مبتنی بر اندروید ۱۱ به چشم می‌خورد که البته در حال حاضر از سایت eBay پاک شده‌اند.

این احتمال وجود دارد که فردی تصاویر لو رفته از وان پلاس ۹ را دستکاری کرده باشد و سپس با آپلود آن‌ها در eBay، دست به کلاهبرداری زده باشد. اگر چنین موضوعی هم مطرح نباشد، با یک نمونه اولیه روبه‌رو هستیم و وان پلاس می‌تواند از راه دور آن را از کار بیندازد یا اینکه با خریدار برخورد قانونی کند.

انتظار می‌رود وان پلاس ۹ به صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شود و یک حفره درون آن، دوربین سلفی را میزبانی کند. این گوشی هوشمند از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. دیروز شیائومی از اولین گوشی جهان یعنی می ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد.

در حالی که شاید این تصاویر طراحی محصول آینده وان پلاس را نشان دهند، برای معرفی رسمی آن ظاهرا باید تا چندین ماه دیگر یعنی اواسط مارس سال ۲۰۲۱ صبر کنیم. این احتمال وجود دارد که شرکت وان پلاس تصمیم بگیرد در روزهای آینده تغییرات کوچکی در طراحی این گوشی خود اعمال کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی