ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به گوشی Y9a هواوی؛ قابلیت‌های هیجان انگیز برای یک گوشی میان رده

گوشی هواوی Y9a را می‌توان بروزترین گوشی میان‌رده بازار ایران دانست. این گوشی با دارا بودن ویژگی‌هایی چون طراحی شکیل و مدرن، صفحه نمایش باکیفیت، چیپست قدرتمند مخصوص گیمینگ و شارژر پرسرعت توانسته به یکی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۰

گوشی هواوی Y9a را می‌توان بروزترین گوشی میان‌رده بازار ایران دانست. این گوشی با دارا بودن ویژگی‌هایی چون طراحی شکیل و مدرن، صفحه نمایش باکیفیت، چیپست قدرتمند مخصوص گیمینگ و شارژر پرسرعت توانسته به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود. در ادامه این نوشتار به معرفی و بررسی گوشی Y9a هواوی می‌پردازیم.

سری  Yهواوی همواره جزء گوشی‌های ارزشمند این شرکت بوده‌اند و بیشترین کارایی و قابلیت‌ها را در ازای قیمت مناسب ارائه می‌کنند. گوشی Y9a هم از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های میان رده سال است.

طراحی شکیل و جذاب

گوشی Y9a هواوی با داشتن نمایشگر تمام‌صفحهUltra FullView ، رنگ‌های برگرفته از آسمان و زبان طراحی مشابه گوشی‌های پرچم‌دار، از ظاهری به شدت جذاب و جوان‌پسند بهره می‌برد. طراحی گوشی Y9a بسیار به گوشی‌های لوکس نزدیک است که در این رده قیمتی به ندرت می‌توان آن را به دست آورد.

هواوی در گوشی Y9a به منظور دستیابی به زیبایی بیشتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر، از نمایشگر تمام‌صفحه بدون ناچ استفاده کرده است. بدین ترتیب این گوشی از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برد که در زمان فعال کردن دوربین، به طور خودکار از بدنه گوشی بیرون می‌آید.

یکی دیگر از مشخصات گوشی Y9a که موجب زیبایی بی‌نظیر آن شده، بهره‌گیری از رنگ‌های الهام گرفته از آسمان است. رنگ‌های گوشی Y9a (شامل نقره‌ای فضایی، صورتی شکوفه‌ای و مشکی نیمه‌شب) در عین زیبا بودن، بسیار خاص و منحصر به فرد هستند.

هواوی به عنوان یک سازنده کهنه‌کار، تجربه بالایی در طراحی گوشی دارد. این سازنده در گوشی Y9a از طراحی خمیده سه بعدی با پوشش نانو ویژه استفاده کرده است که حس بی نظیری را برای کاربر خلق می‌کند. در نتیجه با در دست گرفتن گوشی Y9a هواوی از حس خوب و راحتی آن شگفت‌زده خواهید شد.

صفحه نمایشی بدون حاشیه

هوآوی Y9a به عنوان یک گوشی مدرن متعلق به سال 2020، از صفحه نمایش 6.63 اینچی IPS با رنگ‌های بسیار با طراوت و زاویه دیده گسترده بهره می‌برد. صفحه نمایشUltra FullView  این گوشی با نداشتن ناچ و کمترین حاشیه، فضای قابل استفاده بیشتری را برای نمایش محتوا فراهم کرده است.

نمایشگر این گوشی با دارا بودن وضوح تصویر 2400x1080 پیکسل یا همان +FHD و بدون داشتن ناچ یا هرگونه بریدگی، لذت تماشای فیلم، وب‌گردی و کار با برنامه‌ها را دوچندان می‌کند.

دوربین چهارگانه پیشرفته

با وجود مناسب بودن قیمت Huawei Y9a ، این گوشی به دوربین پشتی چهارگانه حرفه‌ای مجهز شده است. به بیان دیگر، Y9a از چهار دوربین پشتی در ترکیب با فناوری هوش مصنوعی پیشرفته بهره می‌برد تا هیچ صحنه‌ای را از دست ندهید.

دوربین اصلی گوشی Y9a هواوی دارای یک حسگر بزرگ 64 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است تا تصاویر را با دقت بسیار بالا ثبت کند. همچنین بهره‌مندی از حسگر بزرگ و دریچه دیافراگم مناسب، امکان گرفتن عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت در نور کم را ممکن می‌کند. این گوشی قادر به ضبط ویدئوی 4K با جزئیات خیره‌کننده و رنگ‌های شفاف است.

همچنین Y9a یک دوربین اولترا واید با میدان دید 120 درجه دارد تا بتوانید در عکس‌ها و ویدئوهایتان، سوژه‌ها و جزئیات بیشتری را ثبت کنید. این گوشی یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز دارد که کیفیت عکاسی از سوژه‌های نزدیک و افکت بوکه را بهبود می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی دوربین گوشی وای 9 ای می‌توان به لرزش‌گیر الکترونیکی برای کاستن اثرات لرزش دست در ضبط ویدئو و فیلترهای نرم افزاری پرقدرت را برشمرد.

با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی Y9a هم می‌توانید عکس‌های سلفی واضحی بگیرید و دیگران را مجذوب کیفیت عکس‌های خود کنید. این دوربین پاپ‌آپ در کسری از ثانیه از جای خود بیرون می‌آید و آماده عکس گرفتن یا ضبط ویدئو می‌شود.

سخت‌افزار قدرتمند و چیپست مخصوص بازی

ویژگی متمایزکننده دیگر گوشی هواوی وای 9 ای بهره‌مندی از چیپست پرقدرت MediaTek Helio G80 است. این چیپست از فناوری ساخت بسیار بهینه، هسته‌های پردازشی پرقدرت و پردازنده گرافیکی توانمند برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی برخوردار است. با چیپست مدیاتک Helio G80 نه تنها خبری از لگ زدن در برنامه‌ها یا نرخ فریم پایین در بازی‌ها نخواهد بود، بلکه مصرف باتری نیز کمتر است.

باید گفت چیپست پرقدرت Helio G80 بکار رفته در گوشی Y9a یک انتخاب بی‌بدیل برای گیمینگ است. این چیپست از دو هسته پردازشی پرقدرت Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز، شش هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و البته پردازنده گرافیکی بسیار توانمند Mali-G52 MC2 بهره می‌برد.

هواوی گوشی Y9a را با هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه کرده است که پرتوقع‌ترین کاربران را هم راضی نگه می‌دارد.

باتری با دوام با شارژ سریع

گوشی Y9a به باتری پرظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. هواوی همراه با این گوشی، شارژر بسیار پرسرعت SuperCharge خود را ارائه می‌کند که قادر است ظرف تنها 30 دقیقه تا 70 درصد باتری را شارژ کند.

چیپست این گوشی نیز بسیار کم‌مصرف است؛ از این رو، Y9a با شارژدهی خوب خود می‌تواند یک روز تمام کاربر را همراهی کند. همچنین الگوریتم‌های هوش مصنوعی هواوی در کاهش مصرف انرژی و افزایش دوام باتری به شدت موثر هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و سایر محصولات هواوی، به وبسایت فارسی هواوی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی