ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

دیروز شیائومی از گوشی می ۱۱ به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ منتشر شده که ما را با قطعات داخلی آن آشنا می‌کند. شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

دیروز شیائومی از گوشی می ۱۱ به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ منتشر شده که ما را با قطعات داخلی آن آشنا می‌کند.

شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که با قیمت پایه ۶۱۰ به فروش می‌رسد. حالا یک کانال یوتیوب چینی به نام «Aiao Technology» ویدیوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ با جدا کردن درگاه سیمکارت در نزدیکی پورت USB-C در بخش پایینی دستگاه شروع می‌شود. در ادامه شاهد جداسازی پنل پشتی هستیم و با باز کردن چندین پیچ، کاور نگهدارنده سنسورهای دوربین جدا می‌شود.

این گوشی هوشمند شیائومی به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX ساخت سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال است. این سنسور توسط دوربین ۵ مگاپیکسلی S5K5E9 سامسونگ همراهی می‌شود. ماژول دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی ساخت شرکت «OmniVision» و از نوع CMOS OV13B10 است.

مادربورد در بخش جلویی و پشتی خود با فویل مسی بزرگی پوشانده شده و همچنین دارای چندین هیت سینک برای بهبود عملکرد آن در شرایط دمایی مختلف است. پس از جداسازی این بخش‌های مسی، با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه حافظه داخلی مواجه می‌شویم که با چسب متصل شده‌اند تا در صورت برخورد با مایع، به راحتی جدا نشوند.

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱

در این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که تولید شرکت «Sunwoda Electronics» است. در این ویدیو  عملکرد دمایی و همچنین صدای این گوشی هوشمند نیز به چشم می‌خورد و عملکرد صوتی آن با می ۱۰ مقایسه شده است.

شیائومی می ۱۱ در رنگ‌های مختلف و در نسخه مجهز به پنل پشتی چرمی به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند به رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ مجهز شده و همچنین از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در این مطلب می‌توانید مقایسه آن با پرچمدارهای اپل، سامسونگ و هواوی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alizare2221
    alizare2221 | ۱۰ دی ۱۳۹۹

    دیجاتو عزیز.خوهشا برا کلیپ ها ترجمه هم بگذار تا بیشتر ارتباط برقرار بکنیم

  • Masht ghorbon
    Masht ghorbon | ۹ دی ۱۳۹۹

    خیلی گوشی زشتی طراحی کردند مخصوصا پنل دوربین زشتی گوشی رو چند برابر میکنه،وقتی گوشی باز شد انگار کاپوت پراید رو بالا زدی کاملا مشخصه که بوردها و کانکتورها بی کیفیت هست حتی این گاگول ها در گرافیک و چاپ هم پیشرفتی نداشتند و اگه به طراحی و چاپ پکیج با دقت نگاه کنید لوگو و پک از هر طرح گرافیکی زیبا یا طراحی های خلاقانه پکیجنگ بی بهره هست رنگ لوگو هم وحشتناکه.و به دلایل مختلف و روانشناسانه شما کمتر شرکت خلاقی رو با این رنگ در جهان پیدا میکنی کاملا مشخصه که این گوشی با عجله تولید شده و خواستند بمب خبری بشن به هر قیمتی ،خلاصه ساخت چینه و انتظار بیش از این نیست حالا باید ببینیم در بررسی ها با این عجله چه دست کلی شیائومی به آب داد حتی اسم شرکتش هم جهانی نیست و تلفظش و املاش سخته و فکر میکنم اگه به ده تا چینی حتی کلمه چینی این شرکت رو بدی ده جور تلفظ می‌شنوی باید یه ویدیو از ده تا چینی برای تلفظ نام این کمپانی ضبط کنم و برای دیجیتاتو بفرستم تا صحت حرف من ثابت بشه .کاملا معلومه چینی ها اول سخت کار میکنند بعد فکر میکنند.خخخخ

مطالب پیشنهادی