ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

احتمال عرضه جک x7 به بازار توسط کرمان موتور + قیمت احتمالی

تابستان سال 97 یعنی حدود 2.5 سال پیش بود که خبر اولیه عرضه کراس اووری جدیدتر توسط کرمان موتور رسانه ای شد، جک s7 که قرار بود به عنوان مدلی گران قیمت تر و البته ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

تابستان سال 97 یعنی حدود 2.5 سال پیش بود که خبر اولیه عرضه کراس اووری جدیدتر توسط کرمان موتور رسانه ای شد، جک s7 که قرار بود به عنوان مدلی گران قیمت تر و البته پیشرفته تر در کنار جک s5، به سبد محصولات خودروساز کرمانی افزوده شود.

اما عرضه این خودرو در نهایت با مسائل مربوط به بازگشت تحریم های صنعت خودروسازی گره خورد و تاکنون نیز اتفاق کاملا جدی ای در این رابطه رخ نداده است، اما با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی، به نظر می رسد که شانس عرضه مدل جدید این کراس اوور نسبتا پر آپشن با نام جک x7 یا kmc k7 در بازار ایران افزایش یافته و برهمین اساس نیز بار دیگر خبرهای غیر رسمی در رابطه با این خودرو منتشر شده است.

https://static.digiato.com/digiato/2018/07/4-1.jpg
جک اس 7 که قرار بود در کشور عرضه شود.

مشخصات فنی جک x7

جک S7 خودرویی است که در بازار چین با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متر عرضه می شود و توان آن توسط گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه ای دیگر از این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر مجهز است که توان آن هم توسط یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. کمپانی جک این خودرو را با نشان جدید خود و همچنین به عنوان لوکسترین کراس اوور خود معرفی کرده است.جک x7 هم به عنوان یکی از محصولات جک به حساب می آید که قابلیت سفارش گذاری آن با پیشرانه توربو وجود دارد و ظاهرا قرار است نسخه 174 اسب بخاری تحت عنوان kmc k7 راهی بازار کشور شود.

https://static.digiato.com/digiato/2020/04/JAC-X7-1.jpg
جک ایکس 7 یا kmc k7
kmc k7
kmc k7

قیمت احتمالی kmc x7

در حالی که در تیرماه سال 97 و متناسب با دلار حدودا 4000 تومانی، قیمتی در حدود 130 میلیون تومان برای جک s7 قابل پیش بینی بود، حالا و براساس قیمت فعلی ارز (حدود 25000 تومان) زمزمه اعلام قیمتی در حدود 950 میلیون تومان برای مهلت تحویل در اردیبهشت ماه سال 1400 شنیده می شود. البته این احتمال وجود دارد که با کاهش احتمالی قیمت ارز، شاهد تعدیل شدن قیمت خودروهای مونتاژی نیز باشیم.

https://static.digiato.com/digiato/2020/04/JAC-X7-4.jpg
kmc k7
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • داش غلام
    داش غلام | ۹ دی ۱۳۹۹

    علی برکت الله

مطالب پیشنهادی