ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر رسمی از قاب‌ محافظ گلکسیS21 رویت شد

پیش از فرا رسیدن تاریخ رونمایی،‌ اولین تصاویر رسمی قاب محافظ پرچمداران سری S21 سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. همچنین تصاویر فاش‌شده دیگری از گلکسی S21 پلاس، از نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

پیش از فرا رسیدن تاریخ رونمایی،‌ اولین تصاویر رسمی قاب محافظ پرچمداران سری S21 سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است. همچنین تصاویر فاش‌شده دیگری از گلکسی S21 پلاس، از نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار باریک آن خبر می‌دهد.

حساب کاربری با نام «Mauri QHD» در توییتر، تصاویری از گلکسی S21 پلاس به اشتراک گذاشته که این گوشی هوشمند را با نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک نشان می‌دهد. باتوجه به رندرهای فاش شده به نظر می‌رسد گلکسی S21‌ پلاس، با باریک‌ترین حاشیه در دسترس کاربران قرار گیرد.

«ایشان آگاروال» افشاگر معروف با همکاری وب‌سایت «MySmartPrice» نخستین تصاویر رسمی قاب محافظ گلکسی S21 را منتشر کرده است. در بین رندرهای فاش شده، قاب‌های محافظ مدل Flip در دو طراحی به همراه فلش LED و بدون LED دیده می‌شود.

همچنین قاب‌های محافظ کوادرات نیز برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا در بین قاب‌ها وجود دارد. این دو قاب محافظ کوادرات در رنگ‌های سبز (Mint) و بنفش (Viole) نمایش داده شده‌اند.

در خبرهای فاش شده قبلی به این دو ترکیب رنگ اشاره شده بود و اکنون نیز به نظر می‌رسد قاب محافظ این دو عضو از سری گلکسی S21 نیز با همین تنوع رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

در بین قاب‌های محافظی که تصاویر آن به اشتراک گذاشته شده، قاب‌های موسوم به Clear Standing نیز به همراه قاب‌های سیلیکونی و چرمی دیده می‌شوند.

همچنین قاب مخصوصی نیز برای گلکسی S21 الترا با پشتیبانی از قلم S Pen به بازار عرضه خواهد شد. با وجودی که گلکسی S21 الترا از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند؛ اما ظاهرا بدون قلم به فروش می‌رسد و کاربران می‌‌توانند به صورت جداگانه قلم S Pen را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zakigang02
    zakigang02 | ۱۵ دی ۱۳۹۹

    Download Samsung S21 Wallpapers Full Resolution
    https://midealss.com/blog/2021/01/02/samsung-s21-wallpapers/

مطالب پیشنهادی