ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین اپلیکیشن های سال 2020
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن‌‌ها و بازی‌های موبایل 2020 از نگاه دیجیاتو

حقیقت این است که 2020 با وجود کرونا و قرنطینه‌های اجباری، اصلا سال خوب و خوش یمنی نبود. اما همین شرایط سخت هم نتوانست مانع توسعه‌دهندگان و بازیسازان خلاق و سخت‌کوش برای ارائه محصولات با ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

حقیقت این است که 2020 با وجود کرونا و قرنطینه‌های اجباری، اصلا سال خوب و خوش یمنی نبود. اما همین شرایط سخت هم نتوانست مانع توسعه‌دهندگان و بازیسازان خلاق و سخت‌کوش برای ارائه محصولات با کیفیت شود طوری که بعضی از همین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها گذار از دوران تلخ و غم‌انگیز کرونا را برای میلیون‌ها نفر آسان‌تر کردند.

برای همین به رسم هر سال، در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل سال 2020 از دیدگاه خودمان را انتخاب کرده‌ایم. مثل بسیاری از وبسایت‌های فعال فناوری محبوبیت بین کاربران و منتقدین، خلاقیت و نوآوری، به‌روزرسانی‌های مؤثر و همگام بودن با ترندهای روز ملاک‌های ما برای انتخاب بهترین اپلیکیشن‌‌ها و بازی‌های موبایل بوده‌اند.

البته کاربردپذیری برای کاربران ایرانی هم ناخودآگاه جزو ملاک‌های انتخاب ما بوده. به ناگزیر، جای بعضی اپلیکیشن‌های ترند دنیا در فهرست امسال ما خالی است که دلیل آن به شرایط خاص کشورمان و سختی استفاده (و حتی نبود امکان استفاده) از آن‌ها بر می‌گردد. با همه این صحبت‌ها و این مقدمه نسبتا طولانی، بیایید با هم نگاهی به فهرست بهترین اپلیکیشن های سال 2020 داشته باشیم.

قسمت اول: اپلیکیشن‌ها

Loóna: Bedtime Calm & Relax

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

با وجود پدیده منحوس کرونا، امسال سالی بود که مردم بیشتر از همیشه نیاز به آرامش داشتند و اپلیکیشن Loóna به شایستگی این نیاز را برآورده کرد. لونا یک اپلیکیشن ریلکسیشن است که هدف از طراحی آن، ایجاد فضایی آرامش‌بخش برای کمک به خواب و آزاد کردن ذهن کاربر از احساسات و افکار منفی بوده است.

با به کارگیری ترکیبی از موسیقی‌های ملایم، محیط چشم‌نواز سه‌بعدی و جملات آرامش‌بخش، لونا در سال 2020 موفق شد که با اختلاف زیاد یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ریلکسیشن موبایل و حتی به عنوان بهترین اپ سال از نگاه گوگل پلی لقب بگیرد. بنابراین بدون هیچ شک و شبهه‌ای باید در فهرست امسال ما قرار می‌گرفت.

Loóna: Bedtime Calm & Relax

Loóna: Bedtime Calm & Relax

سازنده: Loona Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 189 مگابایت زبان:

Bazaart: Photo Editor & Graphic Design

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

تولیدکنندگان محتوا امسال شانس استفاده از یک ویرایشگر عکس بسیار عالی و حرفه‌ای را داشتند. Bazaart امسال با دریافت یک به‌روزرسانی مهم، خودش را به عنوان یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس مطرح کرد که کاربران آی او اس و اندروید می‌توانند با لذت تمام از آن استفاده کنند.

رابط کاربری ساده و سرراست و در عین حال زیبایش به کنار، Bazaart امکانات بسیار خوبی را هم برای کاربرانش تدارک دیده که بتوانند از یک عکس ساده و بی‌روح، یک کلاژ جذاب و رنگارنگ بسازند. ضمنا ابزار حذف اتوماتیک بک‌گراند Bazaart هم به تنهایی می‌تواند یکی از عوامل جاذب کاربران به این اپلیکیشن باشد.

Bazaart: Photo Editor & Graphic Design

Bazaart: Photo Editor & Graphic Design

سازنده: .Bazaart Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103 / 150 مگابایت زبان:

Dolby On: Record Audio & Music

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

Dolby On آمد که بگوید گوشی‌های هوشمند ما تا چه اندازه می‌توانند در ضبط صدا قوی و کارآمد ظاهر شوند. به لطف آخرین تکنولوژی‌های ضبط و پخش صدای دالبی، با اپلیکیشن Dolby On می‌توانید صدای انواع ساز، صدای محیط اطراف، پادکست، نریشن، یادداشت صوتی و ... را با کیفیتی ضبط کنید که نظیرش را تا حالا در اپلیکیشن دیگری تجربه نکرده بودید.

اپلیکیشن Dolby On با پشتیبانی از فهرست طویل و درازی از تکنولوژی‌های ارتقاء دهنده ضبط صدا بدون شک یکی از پدیده‌های امسال در دنیای اپلیکیشن‌ها بود که تجربه‌اش بر هر کاربر آی او اس و اندروید واجب است.

Dolby On: Record Audio & Music

Dolby On: Record Audio & Music

سازنده: Dolby Laboratories قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 111 / 66 مگابایت زبان:

Reface

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

از MSQRD به بعد، اپلیکیشن‌های تعویض چهره به پای ثابت فهرست برترین‌های سال تبدیل شدند. امسال هم نوبت Reface (یا همان Doublicat سابق) بود که با تعویض چهره حس سلبریتی بودن و قرار گرفتن در نقش ابرقهرمانان کمیکی را برایمان تداعی کند؛ این بار با جزئیات و دقتی که تا حالا در اپلیکیشن‌های مشابه دیگر ندیده بودیم.

Reface زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت میان کاربران گُل کرد. شاید ویدیوهای سمپل واقعی که از فیلم‌ها و افراد مشهور برداشت شده بودند در استقبال کم نظیر کاربران از اپلیکیشن مهم‌ترین نقش را ایفا کردند. اگر شما هم بدتان نمی‌آید که در یک کلیپ کوتاه، در نقش کاپیتان جک اسپارو یا آیرون من قرار بگیرید شاید بد نباشد نیم نگاهی به Reface و جادوی هوش مصنوعی‌اش داشته باشید.

Reface

Reface

سازنده: .NEOCORTEXT, INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 77.5 / 18 مگابایت زبان:

ZOOM Cloud Meetings

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

کرونا با تمام بدی‌هایی که تا امروز داشته، دستاوردهای بزرگی را هم برای توسعه‌دهندگان به ارمغان آورده که مصداق بارزش را می‌توان در اپلیکیشنی مثل Zoom مشاهده کرد. زوم یک اپلیکیشن برقراری کنفرانس‌های ویدیویی است که می‌تواند به طور همزمان میان 100 نفر ارتباط تصویری برقرار کند.

ویژگی‌های خوب ارتباطی زوم، در کنار سادگی استفاده و رابط کاربری استاندارد اپلیکیشن باعث شدند که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا برای برگزاری جلسه‌های آنلاین خود به زوم اعتماد کنند. اگر چه زوم مشکلات فنی ریز و درشتی داشته و هنوز هم دارد، اما حداقل در قیاس با بقیه رقبایش عملکرد باثبات‌تری به نمایش می‌گذارد و همین باعث می‌شود که آن را در فهرست بهترین‌ اپلیکیشن های سال 2020 خود قرار بدهیم.

ZOOM Cloud Meetings

ZOOM Cloud Meetings

سازنده: Zoom قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 131 / 117 مگابایت زبان:

!Wakeout

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

بهترین اپلیکیشن سال آیفون از دیدگاه اپ استور، و یکی از بهترین اپ‌های سال از دیدگاه ما، !Wakeout است که یک اصل مهم و حیاتی را به ما یادآوری می‌کند: اگر می‌خواهید تا قبل از رسیدن به میان‌سالی از کارافتاده نشوید، ورزش کنید!

!Wakeout که به طور انحصاری برای آیفون و آیپاد منتشر شده، ورزش‌های کوتاه چند دقیقه‌ای را آموزش می‌دهد؛ حرکاتی با هدف ریلکسیشن که همه جا (چه خانه، چه محل کار و چه در فضای باز) می‌توانید انجامشان بدهید و استرس‌ها و دلمشغولی‌هایتان را با ورزش از تنتان بیرون بیندازید. تجربه کاربری بی‌نظیر !Wakeout و همگام‌سازی بسیار عالی میان آیفون، آیپد و اپل واچ از جمله دلایل مهمی هستند که این محصول را در فهرست بهترین اپلیکیشن های سال 2020 ما قرار می‌دهند.

Wakeout! - Active breaks

Wakeout! - Active breaks

سازنده: Andres Canella قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 98.6 مگابایت زبان:

Speekoo - Learn a new language

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

اپلیکیشن‌های آموزش زبان همیشه در سطح بین‌المللی خوش سابقه بوده‌اند و حالا امسال نوبت محصول دیگری در این زمینه بود که به خوبی قدرتنمایی کند. Speeko آموزش شش زبان چینی، ایتالیایی، ژاپنی، آلمانی، فرانسه و اسپانیایی را بر پایه سفر و آشنایی با کشورهای صحبت کننده به این زبان‌ها انجام می‌دهد.

بنابراین با نصب این اپلیکیشن، شما با این دیدگاه که می‌خواهید به یک سفر مجازی بروید زبان جدید یاد می‌گیرید و همین باعث می‌شود که استفاده از این اپلیکیشن بسیار لذتبخش باشد؛ خصوصا اگر آموزش‌های ویدیویی جذابش در یوتیوب را هم تماشا کنید. با این حساب تردیدی وجود ندارد که Speeko درست مثل پیشکسوت‌هایش همچون Drops و Memrise و Duolingo در فهرست بهترین اپلیکیشن های سال قرار بگیرد.

Speekoo - Learn a new language

Speekoo - Learn a new language

سازنده: LearnMyLanguage قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.1 / 23 مگابایت زبان:

Energy Ring

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

حالا که وجود ناچ در نمایشگر گوشی‌ها از نان شب هم واجب‌تر شده، یک تیم توسعه‌دهنده به این فکر افتاده که یکی از چشمه‌های قدرت اندروید که شخصی‌سازی آزادانه است را در همین ناچ‌های کوچک به نمایش بگذارد. اپلیکیشن Energy Ring ناچ‌ حلقه‌ای نمایشگر را برایتان شخصی‌سازی می‌کند، طوری که بتوانید آن را به زینت گوشی هوشمندتان تبدیل کنید.

البته Energy Ring تنها اپلیکیشن این توسعه‌دهنده نیست. اگر به محصولات دیگر IJP در گوگل پلی سر بزنید، یکی دو اپلیکیشن دیگر (برای سایر ناچ‌ها) را هم می‌بینید که هر کدام برای برندهای خاصی از گوشی طراحی شده‌اند. خلاقیت توسعه‌دهنده در ارتقای یکی از ترندهای داغ گوشی‌های هوشمند دلیل خوبیست که Energy Ring در فهرست بهترین اپلیکیشن های سال 2020 قرار بگیرد.

Energy Ring - General Edition

Energy Ring - General Edition

سازنده: IJP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.9 مگابایت زبان:

Volume Styles

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

اندروید بهشت علاقه‌مندان به شخصی‌سازیست و هر سال چندین اپلیکیشن جدید می‌آیند که یک بار دیگر این موضوع را به ما یادآوری کنند. اپلیکیشن Volume Styles نمونه خوبی از این اپلیکیشن‌ها در سال 2020 بود که روی شخصی‌سازی کنترل‌های صدای سیستم عامل دست گذاشت.

با نصب Volume Styles تقریبا هر بلایی که فکرش را بکنید، می‌توانید بر سر منوی تنظیمات صدا بیاورید. از تغییر رنگ و استایل و انیمیشن گرفته تا محل و زاویه قرارگیری ستون‌های تغییر صدا روی صفحه کارهایی هستند که Volume Styles از پس آن‌ها بر می‌آید تا یکی از بهترین ابزار شخصی‌سازی اندروید و یکی از مفیدترین اپلیکیشن‌های امسال لقب بگیرد.

Volume Styles

Volume Styles

سازنده: Tom Bayley قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:

Super Status Bar

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

در کنار Volume Styles و Energy Ring، اپ Super Status Bar هم جزو ابزار اندرویدی مورد علاقه ماست که امسال در فهرست بهترین اپلیکیشن های سال 2020 قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن برای کسانی طراحی شده که دوست دارند نوار تنظیمات سریع اندروید را مثل موم در دست بگیرند.

مهم‌ترین شاخصه این اپ، به غیر از امکانات شخصی‌سازی معرکه‌ای که برای نوار تنظیمات سریع در نظر گرفته پشتیبانی از ژست‌های حرکتی است (که خودشان قابل شخصی‌سازی‌ هستند). فقط کافیست کمی با این اپلیکیشن سر و کله بزنید و تنظیمات مختلفش را امتحان کنید تا ببینید که با داشتنش کار با گوشی (خصوصا گوشی‌های صفحه بزرگ) چقدر آسان و لذتبخش می‌شود.

Super Status Bar

Super Status Bar

سازنده: Tom Bayley قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:

FocoDesign

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

یکی از اتفاقات خوب امسال برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام، انتشار اپلیکیشن Foco Design بود. این اپ ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان چینی‌، تمام آنچه برای ساخت استوری‌ و پست‌های حرفه‌ای از قالب‌های آماده می‌خواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

از قالب‌های ثابت و متحرک استوری گرفته تا تمپلیت‌های پست، ابزار ویرایش عکس، ادیت ویدیو و ساخت کلاژ را می‌توانید در Foco Design ببینید. نکته بسیار خوب در مورد این اپلیکیشن تعداد زیاد قالب‌های رایگان و ارائه‌اش برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید است، ضمن این که رابط کاربری بسیار کاربرپسند و دلنشینی هم دارد. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا Foco Design یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های سال 2020 از دیدگاه ما لقب بگیرد.

FocoDesign

FocoDesign

سازنده: ZHIJIE LIU قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 202 / 117 مگابایت زبان:

قسمت دوم: بازی‌های موبایل

Genshin Impact

بهترین اپلیکیشن های سال 2020

بازی Genshin Impact یکی از پرطرفدارترین بازی‌های امسال بود که جایزه‌ی بهترین بازی گوگل‌پلی در سال 2020 را هم دریافت کرد. این بازی جهان‌باز ترکیبی از سبک RPG و Gacha را به کار گرفته است تا ما را با داستان جدایی دوقلوهای افسانه‌ای در دنیای خیالی Teyvat همراه کند که به خشم یک نیمه‌خدا گرفتار و از هم جدا می‌شوند. گنشین ایمپکت به شما اجازه می‌دهد ماجراجویی‌های وسیع و متنوعی را تجربه کنید، کیفیت ساخت بازی بالا است و ‌پشتوانه داستانی قوی‌ای دارد که ما را متقاعد می‌کند تا اسمش را در این لیست جا بدهیم.

Genshin Impact

Genshin Impact

سازنده: miHOYO Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 5136/2300 مگابایت زبان:

Sky: Children of the Lightبهترین اپلیکیشن های سال 2020

بازی نقش‌آفرینی Sky: Children of the Light در پادشاهی آسمان به وقوع می‌پیوندد؛ جایی که به علت وجود ستاره‌ها همیشه غرق در شادی و زیبایی بوده اما یک روز نفرین می‌شود، ستاره‌ها از صور فلکی پایین می‌افتند و غم و تاریکی حمله‌ور می‌شوند. شما در این بازی نقش یکی از فرزندان نور را به عهده دارید و قرار است منشأ نفرین را پیدا کنید. Sky یکی از بهترین تجربیات بصری امسال را در بازی‌های موبایل ارائه داده و بدون شک جزو بهترین بازی‌هایی است که اصلا نباید از دستش بدهید.

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

سازنده: thatgamecompany inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 963/1100 مگابایت زبان:

Among Usبهترین اپلیکیشن های سال 2020

هرچند که بازی Among Us در سال ۲۰۱۸ منتشر شد اما به لطف قرنطینه و پوشش استریمرها امسال به اوج محبوبیت رسید. بازی در حقیقت شبیه به همان مافیای گروهی است که یک یا چند نفر قاتل هستند و بقیه باید تلاش کنند قاتل را پیدا کنند، با این تفاوت که در بازی امانگ آس شما در نقش خدمه‌ی یک سفینه‌ی فضایی قرار می‌گیرید که دچار مشکل فنی شده و باید سفینه را هم تعمیر کنید. سادگی بازی باعث شده حتی کسانی هم که اهل بازی نیستند بتوانند بازی کنند و از طرفی هم به خاطر گروهی بودن، بسیار سرگرم‌کننده است.

Among Us

Among Us

سازنده: InnerSloth قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 70/189.7 مگابایت زبان:

League of Legends: Wild Riftبهترین اپلیکیشن های سال 2020

طرفداران LoL مدت زیادی در انتظار بازی League of Legends: Wild Rift بودند تا این‌ که در هفته‌های آخر سال بالاخره این بازی منتشر شد و رقابت را برای بازی‌های استراتژیک سخت‌تر کرد. در این بازی باید اول یکی از قهرمانان را انتخاب کنید و بعد به همراه گروه‌تان وارد بازی شوید و تلاش کنید علاوه بر حفظ منطقه‌ی خودتان به سرزمین رقیب تسلط پیدا کنید. البته همه‌چیز به آسانی همین چند جمله نیست و دنیای League of Legends: Wild Rift با داشتن قهرمانان فراوان که هرکدام هم توانایی خاص خود را دارند، دنیایی بسیار گسترده است. League of Legends یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک است و توانسته به خوبی همین کیفیت را در موبایل هم حفظ کند.

League of Legends: Wild Rift‏

League of Legends: Wild Rift‏

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2200/1900 مگابایت زبان:

Legends of Runeterraبهترین اپلیکیشن های سال 2020

تا حرف از League of Legends و حضورش در موبایل می‌شود، نام بازی Legends of Runeterra پررنگ می‌شود چرا که قبل از League of Legends: Wild Rift منتشر شد اما به همان اندازه رضایت‌بخش عمل کرد و توانست نظرها را به خود جلب کند. بازی Legends of Runeterra هیروهای لیگ آو لجندز را در قالب کارت‌ وارد یک گیم‌پلی استراتژیک کرده و با افزودن طراحی بصری و جلوه‌های صوتی گیرا تجربه‌ای متفاوت از لیگ آو لجندز را فراهم کرده.

 Legends of Runeterra

Legends of Runeterra

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 414.5/90 مگابایت زبان:

Castlevania: Symphony of the Nightبهترین اپلیکیشن های سال 2020

اولین نسخه از بازی Castlevania قریب به بیست سال قبل برای کنسول‌ها منتشر شد اما حالا بعد از یک سفر طولانی در موبایل هم در دسترس قرار گرفته است. این بازی آرکید و ماجراجویانه ما را به قلب قصری می‌برد که متعلق به دراکولا است و اهریمن‌های خون‌خوار از آن محافظت می‌کنند، پس برای رسیدن به دراکولا باید تمام دشمنانی که سر راه قرار می‌گیرند را شکست بدهید. بازی گیم‌پلی دو بعدی دارد و یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های کلاسیک است که می‌توان روی موبایل تجربه‌اش کرد.

Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Symphony of the Night

سازنده: Konami قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 341.7/228 مگابایت زبان:

GRISبهترین اپلیکیشن های سال 2020

بازی GRIS یکی از تاثیرگذارترین‌های این لیست است چرا که روح و احساسات شما را درگیر داستان دختری به اسم Gris می‌کند که در حال انجام یک سر درونی است و غم و رنج زیادی را در این راه تحمل می‌کند تا دنیای خاکستری و مبهم خود را به رنگ و زیبایی برگرداند. بازی مثل یک بوم نقاشی متحرک است و واقعا یکی از بهترین نمونه‌های پلتفرمر است که هرچقدر در ستایش آن بگوییم، کم است.

Gris

Gris

سازنده: Devolver Digital قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/626 مگابایت زبان:

Harry Potter: Puzzles & Spellsبهترین اپلیکیشن های سال 2020

سازندگان بازی Harry Potter: Puzzles & Spells در نهایت هوشمندی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های پازلی یعنی Candy Crush را با عنوانی که از این بازی هم محبوب‌تر است یعنی هری پاتر ترکیب کرده‌اند که موفقیت این بازی را توجیه می‌کند. عناصر داستانی که از هری‌پاتر اضافه شده‌اند نقطه ضعف‌های کندی‌کراش را می‌پوشاند و بازی را بسیار جذاب‌تر می‌کند. بنابراین چه طرفدار هری‌پاتر باشید چه طرفدار بازی‌های پازلی؛ این بازی برایتان رضایت‌بخش خواهد بود.

Harry Potter: Puzzles & Spells

Harry Potter: Puzzles & Spells

سازنده: Zynga قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 245.4/119 مگابایت زبان:

Spongebob: Krusty Cook-Offبهترین اپلیکیشن های سال 2020

باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی در سال‌های معاصر است و عجیب نیست که ببینیم پایش به بازی‌ها هم کشیده شده. بازی در همان شهر زیر دریا اتفاق می‌افتد و شما باید به همراه سایر شخصیت‌های این انیمیشن رستورانی را مدیریت کنید که متعلق به آقای خرچنگ است. این بازی امسال به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کژوال سال در گوگل پلی هم شناخته شد و تردیدی نیست که در لیست ما هم جای می‌گیرد.

SpongeBob: Krusty Cook-Off

SpongeBob: Krusty Cook-Off

سازنده: Tilting Point قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 211.6/159 مگابایت زبان:

The Gardens Betweenبهترین اپلیکیشن های سال 2020

بازی The Gardens Between یکی از پرجایزه‌ترین بازی‌های لیست است که امسال بیست و پنجمین جایزه‌اش را در گروه بازی‌های خلاقانه دریافت کرد. بازی داستان دو دوست به نام‌های Arina و Frendt را روایت می‌کند که یک روز با شروع شدن طوفان، از دنیایی متفاوت سر در می‌آورند که جزیره‌هایش از جنس خاطرات هستند و شما باید با عقب و جلو بردن زمان ترتیب اتفاقات را به طوری بچینید که پازل‌ها حل بشوند. به جرأت می‌توان گفت این بازی یکی از متفاوت‌ترین تجربیاتی است که می‌توان روی موبایل داشت و قطعا یکی از بهترین‌های امسال است.

The Gardens Between‏

The Gardens Between‏

سازنده: THE VOXEL AGENTS قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 756.9/417 مگابایت زبان:

The Seven Deadly Sins: Grand Crossبهترین اپلیکیشن های سال 2020

این بازی با اقتباس از انیمه‌ی The Seven Deadly Sins ساخته شده و داستان هم مطابق انیمه و درباره‌ی گروهی از جنگجویان است که سال‌ها قبل مجبور به فرار از سرزمین خودشان شده‌اند اما حالا که سرزمین‌شان در خطر است برگشته‌اند تا با دشمنان بجنگند؛ به همین ترتیب باید انتظار یک بازی پر جنب و جوش را داشته باشید. بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross یکی از بهترین اقتباس‌های بازی از روی انیمه بود و به همین خاطر است که به شایستگی در لیست بهترین های سال 2020 جای می گیرد.

The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏

The Seven Deadly Sins: Grand Cross‏

سازنده: Netmarble Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 293.6/120 مگابایت زبان:

Brawlhallaبهترین اپلیکیشن های سال 2020

Brawlhalla  هم به سبب موفقیت و شهرتی که در کنسول به دست آورده بود، برای موبایل هم ساخته و منتشر شد و موفقیت‌های نسخه‌های کنسولی را تکرار کرد. طبق افسانه‌های وایکینگ‌ها، Brawlhalla بهشت جنگجویان است بنابراین شما باید در نقش یک جنگجو به قدری خوب عمل کنید که لیاقت رفتن به بهشت جنگجویان را پیدا کنید. این بازی اکشن در عین سادگی هیچ‌چیز کم ندارد و این هنری است که بازی را برجسته می‌کند و به آن ارزش امتحان کردن می‌دهد.

Brawlhalla

Brawlhalla

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 689/545 مگابایت زبان:

Arknightsبهترین اپلیکیشن های سال 2020

این بازی هم مثل LoL در اواخر سال منتشر شد اما توانست محبوبیت خوبی به دست بیاورد که آن را مرهون سبک ترکیبی و طراحی با کیفیت است. شما در بازی نقش پزشکی را دارید که درمان یک بیماری مهلک را کشف کرده و به همین علت دشمنان خودش را دارد بنابراین برای محافظت از خود گروهی ترتیب داده که جلوی نفوذ دشمنان به پایگاه را بگیرند. بازی Arknights در همین مدت کوتاه آپدیت و ایونت‌های خوبی داشته و پوشش عالی سبک‌های استراتژی، کارت و دفاع از قلعه هم آن را به یکی از بهترین گزینه‌های امسال تبدیل کرده است.

Arknights

Arknights

سازنده: YOSTAR LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2800/1071 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sepehr_Mg
    Sepehr_Mg | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    عالی

مطالب پیشنهادی