ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل جدید مخابرات ایران خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌ها شد

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌های مخابراتی شد. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه متوسط هزینه ماهانه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان است، خواستار حمایت مجلس از تغییر تعرفه‌های مخابراتی شد.

«مجید سلطانی» با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و دیدار با رئیس و اعضای این کمیسیون، خواستار حمایت مجلس در منطقی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند تاکید کرد که دخل و خرج مخابرات با همدیگر جور نیست. او دلیل این مساله را ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها دانست و گفت: «بر این اساس طرح‌های توسعه ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیازهای ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت مخابرات سخت شده است.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمدش حدود ۶ هزار تومان در ماه است، اظهار داشت : «برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه‌ها، امکان توسعه هم فراهم شود.»

وی با اشاره به برخی تنگناها و مطالبات کارکنان و کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه‌ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

سلطانی چندی پیش حمایت از تولیدکنندگان داخلی را دلیلی دیگر برای لزوم افزایش تعرفه‌های مخابراتی معرفی کرده بود.

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مخابرات سالیان سال انحصار برخی موارد چون ارائه فیبر نوری را در دست داشت و در این چند سال نتوانسته آنطور که باید از این مساله برای خود درآمدزایی داشته باشد. گفتنیست این انحصار چند ماه پیش پس از چند سال شکسته شده است.

در دیدار ریاست جدید مخابرات با نمایندگان مجلس، «عزت الله اکبری» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: «کمیسیون صنایع مجلس، پیگیر حل مشکل کارگزاران دفاتر مخابرات روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات است و از طرح های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می کند. از طرح هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیرساخت های ارتباطی می شود، حمایت می کنیم.»

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از بودجه دولتی استفاده نمی کند، افزود : «شایسته است نمایندگان محترم از طرح‌هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیر ساخت های ارتباطی می شود نیز حمایت کنند .»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • BEHNAM
    BEHNAM | ۱۱ دی ۱۳۹۹

    راست میگن بنده خدا باید از فناوری استفاده کرد مردم که اطلاعات ندارن اینچیزا رو، یه ذره تعرفه ها رو زیاد کنید چیزی نیس که، شاید بنده خدا میخواد فیر نوری وارد کنه زیر قیمت بازار بفروشه کسی چه میدونه... به هر حال هر کی دلسوز مردم باشه بهش اهمیت نمیدن

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۱ دی ۱۳۹۹

    خب ۱۵ هزار تومان آبونه بگیرید
    حتما تهش باید درامد خودتون ببرید نجومی کنید

  • Hasan Mousavi
    Hasan Mousavi | ۱۰ دی ۱۳۹۹

    خب داره بوی افزایش تعرفه مخابرات میاد، علی برکت الله

  • Rayanlap
    Rayanlap | ۱۰ دی ۱۳۹۹

    خوب از بودجه دولت استفاده کنید،بابا زیرساخت یه چیز عمومیه چجوری خصوصیش کردین؟

مطالب پیشنهادی