ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی داسونگ از اولین مانیتور 25 اینچی دنیا با فناوری E-ink [تماشا کنید]

«داسونگ»، تولید کننده مانیتورهای «E-ink» بزرگترین نمایشگر خود با ابعاد 25.3 اینچی را توسعه داده و قصد دارد آنرا به تولید انبوه برساند. مانیتور جدید این شرکت با هدف استفاده اداری، به کاهش خستگی چشم‌ها ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

«داسونگ»، تولید کننده مانیتورهای «E-ink» بزرگترین نمایشگر خود با ابعاد 25.3 اینچی را توسعه داده و قصد دارد آنرا به تولید انبوه برساند. مانیتور جدید این شرکت با هدف استفاده اداری، به کاهش خستگی چشم‌ها حین کار کردن با نمایشگر کمک می‌‌کند.

نمایشگر دسکتاپ 25.3 اینچی «Paperlike 253» داسونگ، ابعادی بسیار بزرگتر از نمایشگرهای E-ink فعلی این شرکت دارد. پیشتر داسونگ نمایشگر دیگری با ابعاد 10.3 اینچ و نمایشگر قابل حمل 13.3 اینچی به بازار عرضه کرده بود.

شرکت داسونگ با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی ویبو چین از برنامه خود برای توسعه این نمایشگر بزرگ خبر داد. مانیتور جدید شرکت با نام Paperlike 253، قرار است 25.3 اینچی با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل (‌تقریبا 3k) به بازار عرضه شود.

این در حالی است که رزولوشن نمایشگر 13.3 اینچی داسونگ 2000 در 1650 پیکسل ( تقریبا 2k) است و می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌های خاکستری را نمایش دهد.

باتوجه به اینکه نمایشگرهای E-ink  فقط هنگام تغییر تصویر انرژی مصرف می‌کنند؛ در نتیجه میزان مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند؛ اما وجه تمایز اصلی و یکی از ویژگی‌های کاربردی مانیتورهای E-ink آن است که کمتر باعث خستگی چشم طی یک روز کاری می‌شوند.

در ویدیوی منتشر شده توضیحاتی در مورد نرخ بروزرسانی نمایشگر ارائه شده است. داسونگ با عرضه این مانیتور کاربران سازمانی را هدف گرفته است.

این مانیتور برای کارهای معمولی مانند پاسخ دادن به ایمیل‌ها، نوشتن نامه‌ها، گرفتن موجودی انبار و کارهای ساده دفتری گزینه خوبی محسوب می‌شود و از خستگی چشم کاربری که با آن کار می‌کند می‌کاهد. البته به نظر نمی‌رسد مانتیور جدید داسونگ گزینه مناسبی برای کارهای عمومی در منزل درنظر گرفته شود.

مانیتورهای داسونگ در محیط‌های اداری طرفداران خودش را دارد. هنوز این شرکت در مورد قیمت نمایشگر 25.3 اینچی صحبتی مطرح نمرده است؛ اما با توجه به قیمت 1200 دلاری نمایشگر 13.3 اینچی این شرکت، به نظر نمی‌رسد بزرگترین نمایشگر E-ink داسونگ با قیمت پایینی به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی