ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لوگو و شعار جدید کیا موتورز معرفی شد؛ «حرکت الهام‌برانگیز» برای عصر خودروهای برقی

شرکت کیا با رونمایی از کانسپت جذاب Imagine در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 سر و صدای بسیار زیادی بر پا کرد. در کنار طراحی خاص و برخی قابلیت‌های منحصر بفرد، این کانسپت به جای لوگوی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

شرکت کیا با رونمایی از کانسپت جذاب Imagine در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 سر و صدای بسیار زیادی بر پا کرد. در کنار طراحی خاص و برخی قابلیت‌های منحصر بفرد، این کانسپت به جای لوگوی همیشگی کمپانی، حامل لوگویی جدید و متفاوت بود. وقتی این لوگو اواخر سال 2019 در وبسایت مربوط به اطلاعات حقوق معنوی کره (KIPRIS) نیز مشاهده شد، زمزمه‌‌های مربوط به تغییر استراتژی کیا قوت گرفت.

سرانجام اکتبر 2020 کیا رسما تایید کرد از ژانویه 2021 با لوگوی جدید به فعالیت‌های خود ادامه داد. خودروساز کره‌ای این تغییر لوگو را به عنوان بخشی از تغییراتی که در ماهیت برند انجام خواهد شد، اعلام کرده است.

تغییر استراتژی یا ماهیت کیا که از آن با نام پروژه Plan S یاد می‌شود، با عوض شدن شعار کمپانی نیز همراه خواهد بود. پیشتر این شرکت معروف برای ایرانیان با شعار « The Power to Surprise» (به معنای قدرتی برای شگفت‌زده کردن) فعالیت می‌کرد، ولی از این به بعد شعار آن «Movement that Inspires» (به معنای حرکتی که الهام‌برانگیز است) خواهد بود.

اگر چه پروژه Plan S بر تولید خودروهای برقی تاکید دارد، اما انتظار می‌رود کادنزا/K7 اولین خودروی تولیدی کیا با نشان جدید باشد. گفته می‌شود نسل آتی کادنزا، تغییر هویت داده و با نام K8 راهی بازار خواهد شد. این اقدام در راستای ارتقای جایگاه کادنزا و انتقال آن به رده‌ای بالاتر صورت خواهد گرفت.

لوگو و شعار جدید کیا

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات موجود، کیا از اواسط فوریه 2021 سفارشات کادنزای جدید را دریافت خواهد کرد. اگر این امر صحت داشته باشد، نسل بعدی این سدان بزرگ و لوکس باید در هفته‌های پیش رو معرفی شود. هنوز مشخص نیست که آیا مثل اپتیما، کیا نام پرچمدار خود را در سایر بازارهای بین‌المللی نیز عوض خواهد کرد یا خیر. شاید بدانید نسل کنونی اپتیما مثل سرزمین مادری در ایالات متحده هم با نام K5 به فروش می‌رسد.

آنطور که مدیرعامل جهانی کیا یعنی هو سونگ سانگ (Ho Sung Song) وعده داده، Plan S این برند را به برندی «پویاتر، خوش‌استیل‌تر و نوآورتر» تبدیل خواهد کرد؛ به گفته وی K8 یا همان نسل آتی کادنزا آغازگر این تحول خواهد بود. شایان ذکر است کانسپت برقی EV نیز که تصاویر آن ضمیمه ابتدای این مطلب شده، برای تولید چراغ سبز گرفته و نسخه خیابانی آن در آینده راهی نمایندگی‌های فروش کمپانی کیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۲ دی ۱۳۹۹

    ایران ، زندان آرزوها

  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۱۱ دی ۱۳۹۹

    سایپا. مطمئن.?
    از یه جایی خودشونم فهمیدن شعارشون ،فحشه.
    دیگه تو تبلیغات ازش استفاده نکردن.

مطالب پیشنهادی