ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

برترین تصاویری که فضانوردان در سال ۲۰۲۰ از زمین ثبت کردند [تماشا کنید]

فضانوردان «ایستگاه فضایی بین المللی» (ISS) در سال 2020 بیش از هزاران عکس دیدنی و هیجان‌انگیز از زمین و فضا گرفته‌اند؛ ناسا برترین عکس‌های گرفته شده را در قالب ویدیویی کوتاه منتشر کرده که از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

فضانوردان «ایستگاه فضایی بین المللی» (ISS) در سال 2020 بیش از هزاران عکس دیدنی و هیجان‌انگیز از زمین و فضا گرفته‌اند؛ ناسا برترین عکس‌های گرفته شده را در قالب ویدیویی کوتاه منتشر کرده که از دیدن آن سیر نمی‌شوید.

از بین تمامی عکس‌های گرفته شده توسط فضانوردان، ناسا تنها 20 عکس فوق‌العاده زیبا و نفس‌گیر از مناظر باشکوه روی زمین را به عنوان برترین عکس‌های گرفته شده در سال 2020 انتخاب کرده است که در بین آنها تصاویری متنوع از طلوع خورشید تا مسیر رودخانه‌ها، آتش سوزی‌ روی زمین و تغییرات آب و هوایی دیده می‌شود.

در ویدئوی تهیه شده از عکس‌های منتخب،‌ می‌توانید تصویری خیره کننده از رودخانه‌ای واقع در جنوب استرالیا را در کنار دریاچه‌های دیدنی در آمریکای شمالی و زمستان برفی در این منطقه را مشاهده کنید.

در بین عکس‌ها، تصویری دیدنی از درخشش ماه در منطقه جنوب اقیانوس اطلس دیده می‌شود که بسیار دیدنی و جذاب است. همچنین در تصویر دیگری،‌ طلوع خورشید در استرالیا به تصویر کشیده شده است که قدرت و عظمت درخشش خورشید را در آسمان به تصویر می‌کشد. در بین تصاویر منتخب، عکسی از شب در پاریس و تصویری از صخره‌های زیبای خلیج «میندو» در «کالدونیای» نیز دیده می‌شود که تصاویری زیبا و به یاد ماندنی را به یادگار ثبت کرده‌اند.

آژانس فضایی در توییتی اعلام کرد:

« مردان و زنانی که در ایستگاه فضایی بین المللی زندگی و کار می‌کنند، هر سال هزاران عکس از سیاره زمین می‌گیرند. عکس‌های منتخب سال 2020 از بین هزاران عکس انتخاب شده‌اند.»

در بین خدمه ایستگاه فضایی «اکسپدیشن 64»، «سوئیچی نوگوچی» فضانورد ژاپنی عکس‌های فوق‌العاده دیدنی از زمین تهیه کرده است. باتوجه به اینکه ایستگاه فضایی بین‌المللی 16 بار در روز با سرعت 28 هزار کیلومتر در ساعت به دور زمین می‌چرخد، فضانوردان فرصت خوبی برای گرفتن عکس‌های زیبا در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • h-m-70
    h-m-70 | ۱۲ دی ۱۳۹۹

    نه عکسی بود نه ویدیویی ! واقعا ...

    • تینا پورشاهید
      تینا پورشاهید | ۱۲ دی ۱۳۹۹

      سلام وقت به خیر ... عکس‌ها در قالب یک ویدیو در متن هست ... اگر براتون لود نشده رفرش کنید ...در متن موجود است .

مطالب پیشنهادی